نتفلیکس و بلوم‌هاوس از سریال جدیدشان رونمایی کردند

10 July 2018 - 12:25

شبکه نتفلیکس و استودیو بلوم‌هاوس (Blumhouse) اعلام کردند که سریال ترسناک جدیدشان، Ghoul، که سریال اورجینال هندی است، از ۲۴ اوت (۲ شهریور) از این شبکه بطور جهانی پخش می‌گردد‌. این مجموعه ۳ قسمتی را بلوم‌هاوس، ایوانهو پیکچرز (Ivanhoe Pictures) و فانتوم فیلمز (Phantom Films) تولید می‌کند‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رادیکا آپت (Radhika Apte) و ماناو کال (Manav Kaul) بازیگران این مجموعه هستند. Ghoul سریال مهیجی درباره زندانی است که به مرکز نظامی بازجویی دور دستی می‌رود و بازپرسی می‌شود و رازهای شرم‌آور آن‌ها را کشف می‌کند. شما می‌توانید با شیاطین این دنیا بجنگید اما آن‌هایی که شیطان نیستند چطور؟

مدیر بخش بین‌الملل نتفلیکس، سیمران ستی (Simran Sethi) اظهار داشته: غول سریال ترسناک مهیجی است که ترسناک و خردمندانه است. ارزش بالای تولید آن، عملکرد خوب رادیکا آپت و فیلم‌نامه باکیفیت، قطعا مخاطبین هندی و جهانی را می‌ترساند.

جیسون بلوم (Jason Blum) از بلوم‌هاوس پروداکشنز نیز گفته: کار کردن با نتفلیکس و شریکان‌مان در فانتوم و ایوانهو برای تولید غول، تجربه بزرگی است. این اولین باری است که بلوم‌هاوس وارد ژانر ترسناک در هند شده و از به اشتراک گذاشتن این پروژه با علاقمندان به ژانر وحشت در دنیا مشعوف هستیم.

اولین تریلر این سریال فردا منتشر می‌گردد و شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید پوستر سریال را در قسمت زیر مشاهده کنید.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.