جرمی رنر به بازیگران ریبوت جدید Spawn پیوست

10 July 2018 - 21:43

بنابر گزارش Deadline جرمی رنر (Jeremy Renner) به طور رسمی به بازیگران فیلم جدید Spawn «اسپان» از شرکت Blumhouse Productions  و کارگردانی تاد مک‌فارلین (Todd McFarlane) پیوست. رنر نقش کاراگاهی به نام توییچ ویلیامز (Twitch Williams) را دارد که در مسیر خود با ابر قهرمانی شیطانی رو به رو می‌شود. جمی فاکس (Jamie Foxx) نقش اصلی اسپان را برای این ریبوت بر عهده خواهد داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مک فارلین گفت:

چون اولین بار است که کارگردانی می‌کنم، من خواستم که خود را با استعدادترین و ماهرترین فرد در همه‌ی زمینه‌ها در این کار نشان دهم. خوش شانس بودم که جیسون بلام (Jason Blum) و جمی فاکس را داشتم و من شخصیت کاراگاه توییچ ویلیامز را نیز که قرار است به روی صحنه برود، به خوبی می‌شناسم. ما به فردی قوی برای ایفای این نقش نیاز داشتیم. جرمی برای این نقش بهترین گزینه بود. من به شدت هوادار او هستم. این شخصیت نیاز به بدنسازی یا خوشتیپ بودن ندارد. من دنبال کسی بودم که شما آن‌را از قبل دیده‌ باشید. من کسی را می‌خواستم که بتواند غم و اندوهی که یک انسان تحمل می‌کند را به خوبی منعکس کند. من جرمی را در چندین فیلم دیده بودم. او در لیست من نفر اول بود. درست مثل جمی.

تهیه کننده جیسون بلام اصافه کرد:

جرمی یک انتخاب ایده‌ال برای نقش توییچ ویلیامز است. او صداقت، هوش و سخت کوشی خوبی دارد. همان چیزهایی که شخصیت توییچ را برجسته می‌کند.

مک فارلین ریبوت اسپان را نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. قبلا اشاره شد که این ریبوت رتبه‌ی R خواهد داشت و لحنی تاریک همراه آن خواهد بود. مک فارلین همچنین گفته است که بودجه‌ی صرف شده برای فیلم بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار خواهد بود که یک بودجه‌ی غیر معقول برای یک فیلم ابرقهرمانانه است (شرکت‌هایی مثل مارول و برادران وارنر، صدها میلیون دلار خرج فیلم‌هایشان می‌کنند) اما همگی می‌دانیم که شرکت بلام هاوس با بودجه‌ای اندک فیلم می‌سازد.

شخصیت اسپان ابتدا در سال ۱۹۹۲ ظاهر شد. این شخصیت به سرعت به نمادی برای کامیک‌های ضد قهرمانانه و تاریک سال ۱۹۹۰ تبدیل گشت. توانایی‌های اهریمنی اسپان، به او این امکان را می‌داد که تله پورت کند، شکلش را عوض کند و از سلاح‌های متنوعی در جنگ استفاده کند. اخیرا در سال ۱۹۹۷ اسپان به روی صحنه‌ی سینما رفت که مایکل جی (Michael Jai) نقش اصلی را در آن بازی می‌کرد و سپس بعنوان یک سریال انیمیشن با عنوان «اسپان تاد مک فارلین» به تلویزیون آمد. این شخصیت سالگرد ۲۵ سالگی را به تازگی جشن گرفت و می‌رود تا ریبوتی متفاوت از خود به نمایش بگذارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.