نتفلیکس بازیگران سریال Central Park Five را اعلام کرد

10 July 2018 - 13:41

شبکه نتفلیکس اسامی اولین گروه از بازیگران سریال کوتاه Central Park Five ساخته‌ی آوا دوورنی (Ava DuVernay) را با پیوستن مایکل کا. ویلیامز (Michael K. Williams)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و جان لگوزامو (John Leguizamo) اعلام کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که براساس داستان واقعی است، به شرح وقایع و تاریخی پرونده پنج نوجوان رنگی‌پوست که متهم به آزار جنسی شده بودند، می‌پردازد. آنتون مک‌کرای، کوین ریچاردسون، یوسف سلام، رایموند سانتانا و کوری وایز این پنج نوجوان هستند. این سریال وقایع بهار ۱۹۸۹ که هر یک از این نوجوانان مورد بازجویی قرار گرفتند تا ۲۰۱۴ که تبرئه شدند و در شهر نیویورک ساکن گردیدند، را نشان می‌دهد.

ویلیامز نقش بابی مک‌کرای را بازی می‌کند که پدر فداکار آنتون مک‌کرای است؛ فارمیگا نقش الیزابت لدرر، وکیل منطقه منهتن و پیگیری کننده اصلی پرونده، را بازی می‌کند؛ و لگوزامو نقش رایموند سانتانا سینیور، پدر رایموند سانتانا جونیور را ایفا می‌کند.

دووارنی این سریال روایی را نوشته و کارگردانی می‌کند که چهار قسمت دارد و سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

جف اسکال (Jeff Skoll) و جاناتان کینگ (Jonathan King) از Participant Media، اُپرا وینفری (Oprah Winfrey) ار هارپو فیلمز (Harpo Films)، جین رزنتال (Jane Rosenthal) و بری ولش (Berry Welsh) از تدیبکا پروداکشنز و آوا دووارنی تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.