عدم حضور کاراکتر مدیسون کلارک در پوستر جدید نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead

10 July 2018 - 16:00

پوستر جدید نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) منتشر شده است و گویا کماکان نگاهی غم‌انگیز به قهرمان اصلی (شاید هم سابق) سریال یعنی مدیسون کلارک (Madison Clark) دارد. این سریال با به‌کارگیری قاعده‌ای شگفت‌انگیز و البته با آوردن کاراکتر مورگان جونز (Morgan Jones)، به شدت مخاطبین را تحت‌تاثیر قرار داده است. همچنین به طرز شگفت‌انگیزی، یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال یعنی نیک کلارک (Nick Clark) توسط کودکی در برابر خانواده، دوستان و مخاطبینش کشته شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در‌حالی‌که مرگ نیک به همان اندازه که محال می‌نمود ممکن شد، سایر شخصیت‌هایی که فرض می‌شد بمیرند، هنوز در جریان سریال هستند و بر سر مرگ آن‌ها بحث و جدل است. نیمه اول فصل چهارم این سریال به دو بخش روایت حال و فلش‌بکی به گذشته تقسیم شده بود و تنها در پایان، شخصیت مدیسون ظاهر شد؛ از همین روی بسیاری از بینندگان گمان می‌بردند که این شخصیت مرده است. در اواسط این فصل آلیشیا، استرند و لوسیانا این‌طور نشان دادند که مدیسون خودش را در تلاش برای نجات سایر مردمش فدا کرده است؛ به این شکل که او خودش را به همراه توده‌های ارواح که به استادیوم بیسبال حمله‌ور شده بودند، حبس کرده است. سوای از اقدام فداکارانه مدیسون، این نکته که اعضای گروه و تماشاگران هیچ‌کدام شاهد مرگ او نبودند، مخاطبین را به این فکر کشاند که ممکن است بار دیگر این شخصیت را ببینند.

به هرحال، در آخرین پوستری که شبکه AMC برای ادامه‌ی فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) منتشر کرده است، به شکل قابل‌توجهی نشانی از حضور مدیسون وجود ندارد! این پوستر – که به اندازه کافی و به شکلی عجیب و غریب شباهت زیادی به یکی از پوسترهای تبلیغاتی فیلم Sharknado 5 (شکارچی ۵) دارد – ویژگی‌های تمام بازیگران اصلی را در بهترین حالت خود به تصویر کشیده است؛ تنها کافی است به موقعیت و جای‌گیری مورگان در پایین و نزدیک به این نوشته “بدون آرامش پس از طوفان” توجه کنید! در ادامه می‌توانید پوستر مذکور را تماشا کنید:

برخی ممکن است از عدم حضور مدیسون در پوستر این‌گونه استنباط کنند که شاید او واقعا مرده است. پس از همه این‌ها، بازیگر نقش مدیسون یعنی کیم دیکنز (Kim Dickens) با انتشار پیام وداعی در صفحه اینستاگرام خود، ظاهرا خروج خود را از این مجموعه تایید کرده است. علی‌رغم تمامی این‌ها، کماکان احتمال زنده بودن مدیسون قوی است و به نظر می‌رسد که عوامل سریال و شبکه AMC در تلاش برای فریب دادن مخاطبان هستند. این فریب دادن نیز قانونی نانوشته در تلویزیون است – خصوصا در سریال‌هایی از این دست – مگر اینکه تماشاگران وقوع مرگ یک کاراکتر را مستقیما بر صفحه نمایش دیده باشند. با توجه به اینکه مدیسون در استادیوم پر از زامبی و در میان شعله‌های آتش دیده شده است، به نظر او با مهارت‌های بقایی که دارد توانسته خودش را نجات دهد. از سویی دیگر، این نیز ممکن است که مدیسون پس از خروج از چنین وضعیت وحشتناکی به آلفا – یکی از تبهکاران سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) – بدل گردد؛ شخصیتی که بسیاری از طرفداران معتقدند که مدیسون می‌تواند درنهایت به آن تبدیل شود.

یکی دیگر از عناصر قابل اشاره در پوستر، نشان برجسته‌ی CR-91 است. البته تفسیرهای متنوع زیادی راجع به این نشان جاده‌ای می‌تواند وجود داشته باشد اما برای کسانی که دانش جامع جغرافیای جاده‌ای ایالات متحده را دارند، این نشان می‌تواند مکانی باشد که سایر یازماندگان در این فصل به آن سو حرکت می‌کنند.

نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۱۸ (۲۱ مرداد ۱۳۹۷) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.