تصاویر جدید فیلم The Predator نشان از بازگشت التیمیت پرداتور دارد

10 July 2018 - 21:00

کمپانی فاکس قرن بیستم از طریق مجله امپایر، تصاویری از فیلم The Predator (غارتگر) به کارگردانی شین بلک (Shane Black) را منتشر کرده که در آن نگاهی دقیق‌تر به تجسم خارجی آخرین جنگجوی نمادین شده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

از طریق فضای خارج از خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکار و غارت این دفعه به وسیله بازسازی انفجاری شین بلک از سری The Predator (غارتگر) به خانه‌ها بازگشته است. درحال‌حاضر، تعداد زیادی از شکارچیان مهلک جهان، قدرتمندتر، باهوش‌تر و کشنده‌تر از همیشه بازگشته‌اند و علاوه‌بر‌این با بهره‌مندی از DNA دیگر گونه‌ها، خود را به صورت ژنتیکی نیز ارتقاء داده‌اند. زمانی که یک پسر جوان با بازی جیکوب ترمبلی (‌Jacob Tremblay)، به طور تصادفی باعث بازگشت آن‌ها به زمین می‌شود، تنها یک سرباز سابق ارتش و یک معلم علوم پایه ناراضی می‌توانند از انقراض نسل بشر جلوگیری کنند.

تیم بازیگری The Predator (غارتگر) عبارتند از: بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، تریوانت رودز (Trevante Rhodes)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key)، الیویا مان (Olivia Munn)، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown)، آلفی آلن (Alfie Allen)، توماس جین (Thomas Jane)، آگوستو آگولرا (Augusto Aguilera)، جیک بیوزی (Jake Busey) و ایوان استراهوفسکی (Yvonne Strahovski).

بلک که فیلمنامه این فیلم را با همکاری فیلمنامه‌نویس فیلم Monster Squad (گروه هیولا) یعنی فرد دکر (Fred Dekker) به رشته تحریر درآورده است، تایید کرد که این فیلم در تداوم دو فیلم اول است و بازنگری کاملی نسبت به تمامی قسمت‌ها نیست. او همچنین تصریح کرد که مرجعی برای فیلمنامه وجود دارد و از همین روی فیلم عنوان منحصر به فردی خواهد داشت و البته فیلم دارای درجه‌بندی R خواهد بود.

The Predator (غارتگر) اصلی به کارگردانی جان مک تیرنان (John McTiernan) و بازی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در سال ۱۹۸۷ به سینماها آمد. در این فیلم شوارتزنگر در نقش رهبر یک گروه ضربت آمریکایی ظاهر شد که تحت حمله‌ی موجودی بیگانه قرار گرفته بودند. دنباله‌های بعدی این فیلم The Predator 2 (غارتگر ۲‌) در سال ۱۹۹۰ توسط استیون هاپکینز (Stephen Hopkins)، Alien vs. Predator (بیگانه علیه غارتگر) در سال ۲۰۰۴ توسط پل اندرسون (Paul Anderson) و Aliens vs. Predator: Requiem (بیگانه علیه غارتگر: مرثیه) در سال ۲۰۰۷ توسط گرگ و کالین استراوس (Greg & Colin Strause) ساخته شدند. در سال ۲۰۱۰ نیز نیمرود آنتال (Nimrod Antal) فیلمی تحت عنوان Predators (غارتگران) ساخت که بازسازی متفاوتی از این فرانچایز محسوب می‌شد اما نتوانست انتظار طرفداران این سری را برآورده کند.

The Predator (غارتگر) ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) به طور گسترده در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.