بیلی دی ویلیامز به سری نهم جنگ ستارگان باز می‌گردد

10 July 2018 - 21:14

سایت خبری هالیوود ریپورتر شایعات مربوط به بازگشت بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) به کهکشان دور افتاده و ایفای مجدد نقش خود، لاندو کالریسیان، در Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) را تایید کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیامز اولین بار در قسمت پنجم جنگ ستارگان در نقش تبهکاری قمارباز دیده شد و در 《قسمت ششم: بازگشت جدای》 و چند برنامه جنگ ستارگان مانند Star Wars Rebels و بازی‌ Star Wars: Jedi Knight II (جنگ ستارگان: شوالیه جدای دوم) ظاهر شد. او حتی صداپیشه شخصیتی در Robot Chicken و قسمت‌هایی از Family Guy بود که به جنگ ستارگان و فیلم 《لگو》 اختصاص داشت. دونالد گلاور (Donald Glover) اوایل امسال برای بازی در نقش لاندو جوان در 《سولو: داستان جنگ ستارگان》 انتخاب شد.

در قسمت نهم، ویلیامز به این فرنچایز بازگشته و به بازیگرانی همچون دیزی رایدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایزاک (Oscar Issac) و آدام درایور (Adam Driver) و کری راسل (Keri Russell) تازه وارد پیوسته است.

《جنگ ستارگان: قسمت نهم》 پایان سه‌گانه جنگ ستارگان است که با 《جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد》 شروع شده و بعد از آن 《جنگ ستارگان: آخرین جدای》 ساخته شد. بعد از خروج کالین ترورو (Colin Trevorrow) از این فرنچایز بخاطر اختلاف نظر، از ابرامز که نیرو برمی‌خیزد را کارگردانی کرده بود، خواسته شد تا قسمت نهم را کارگردانی کند.

جی. جی. ابرامز نیز فیلم‌نامه را با کریس تریو (Chris Terrio) نوشته است. 《جنگ ستارگان: قسمت نهم》 توسط کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، میشل رجوان (Michelle Rejwan)، ابرامز، Bad Robot و لوکاس‌فیلم تهیه خواهد شد.

تولید قسمت نهم جنگ ستارگان اواخر ژوئیه آغاز می‌گردد و این در حالی است که بیشتر بازیگران مشخص شده‌اند. قبلا ۲۴ مه ۲۰۱۹ برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود و حالا قرار شده ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.