جی.بی اسموو به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home پیوست

11 July 2018 - 09:31

به نقل از Deadline جی.بی اسموو (J.B. Smoove) به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home خواهد پیوست. اسموو در کنار تام هالند (Tom Holland) که نقش اصلی این عنوان را برعهده دارد، نقش آفرینی خواهد کرد همچنین اخیرا اعلام شده است که جیک جینلهال (Jake Gyllenhaal) به عنوان شخصیت منفی در این عنوان حضور خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم زندایا (Zendaya) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در کنار مایکل کیتون (Michael Keaton) در همان نقش‌های قبلی خود ایفای نقش خواهند کرد. مارول در حال حاظر بازیگران زنی که در دهه‌ی ۲۰ زندگیاش هستند را به عنوان نقش‌‌های اصلی در فیلم‌های خود انتخاب می‌کند.

رییس استودیو‌ی مارول، کوین فیج (Kevin Feige) اعلام کرده است، این عنوان از مردعنکبوتی که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود برخلاف بقیه قسمت‌‌های این عنوان داستان فیلم در نیویورک روایت نمی‌شود و پیتر پارکر به ماجراجویی در اروپا و شهر لندن می‌پردازد. داستان این عنوان بازتابی از فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers 4 است.

هنوز جزییات نقش اسموو فاش نشده است ولی Deadline اعلام کرده است که او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این عنوان حضور خواهد داشت.

تام هالند در این فیلم نقش پیتر پارکر را برعهده دارد و در مدرسه‌ی علمی و فناوری حضور دارد. داستان این فیلم در پی رویداد‌های فیلم Avengers: Infinity War و دنباله‌ی آن که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، است که در هردوی آن‌ها تام هالند در نقش مرد عنکبوتی حضور دارد.

فیلم Spider-Man: Far From Home توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی شده است همچنین کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سومرز (Erik Sommers) نویسندگان این عنوان هستند. این فیلم در تاریخ ۵ ژوئیه‌ی ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.