دوک وینستون نقش کیمبو اسلایس را در Backyard Legend بازی می‌کند

11 July 2018 - 12:18

طبق گزارش صورت گرفته از سوی سایت خبری ددلاین، وینستون دوک (Winston Duke) بازیگر فیلم‌های پلنگ سیاه و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، نقش کوین فرگوسن معروف به “کیمبو اسلایس” را در فیلم زندگی‌نامه Backyard Legend (افسانه حیاط پشتی) بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم را اندی ویس (Andy Weiss) نوشته که درباره نزاع کننده‌ حیاط پشتی است که هنرمندی است که برای خود شهرت دست و پا می‌کند و بعد از دیده شدن در یوتیوب از بی‌خانمان بودن وارد ویدوئوهای مبارزه حیاط پشتی می‌شود. اسلایس در ژوئن ۲۰۱۶ در سن ۴۲ سالگی بر اثر بیماری قلبی و کبد فوت کرد.

اسلایس قبل از مرگ سه راند از مسابقه سنگین وزن در مقابل دافیر هریس معروف به “دادا ۵۰۰۰” را در ۱۴۹ Bellator در هاستون برنده شد. او در سال‌های ۲۰۱۰-۲۰۰۹ وارد UFC شد جایی‌که هاستون الکساندر را قبل از باخت به مت میتریون در UFC 113 شکست داد.

استیو لی جونز (Steve Lee Jones) درباره این فیلم اظهار داشته:

این داستان قوی و لایه‌ای درباره سفر فوق‌العاده این مرد از محله فقیری در میامی به پدیده جهانی است. ما خوشحالیم که وینستون ایفای این نقش چالش‌برانگیز از نظر فیزیکی و احساسی را برعهده گرفت.‌ ما کیمبو بهتری پیدا نمی‌کردیم.

دوک نیز گفته:

من مشتاق جستجوی داستان کیمبو و انتظارات جامعه از مردانی همچون او هستم که قهرمان پرورش می‌دهند.

بی هولدر پروداکشنز و وبروز اینترتینمنت این فیلم را با تهیه‌کنندگی دوک به همراه دوست، مدیر و کارفرمای کیمبو، مایکل ایمبر (Michael Imber) که در داستان حضور دارد، تولید می‌کنند.

منبع: CominSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.