آیا سریالی از خدای جنگ ساخته می‌شود

11 July 2018 - 19:16

نسخه‌ی جدید خدای جنگ (God of War) که فروردین ماه امسال روانه‌ی بازار شد یکی از بهترین‌های این عنوان نام گرفت، این بازی تلاش در نشان دادن بعد انسانی و عاطفی کریتوس داشت و توانست طرفداران خدای جنگ را در سرتاسر جهان مجذوب خود کند. شایعه‌ای قدیمی از ساخت سریالی از این عنوان توسط نتفلیکس مجددا اظهار شده اما هیچ تاییدی در این خصوص صورت نگرفته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کوری بارلگ (Cory Barlog) که گارگردانی God of War II و همچنین نسخه‌ی چهارم این عنوان را برعهده داشت سرانجام به یکی از نظراتی که در توییتر نوشته شد پاسخ داد و گفت که این شایعات درست نیست و قرار نیست مجموعه‌ای تلویزیونی از این عنوان توسط نتفلیکس ساخته شود ولی در پستی مشابه طوری سخن گفت که گویا احتمال ساخت سریالی از این عنوان وجود دارد و طوری نیست که برای همیشه منتفی باشد.

عنوان The Witcher برای نمایش تلویزیونی در شبکه‌ی نتفلیکس در دست توسعه است، این عنوان توسط لاورن اس.هیسریچ (Lauren S. Hissrich) در دست ساخت است. اگرچه هنوز ساخت عنوانی از خدای جنگ در دست ساخت نیست ولی ما می‌توانیم همواره امید به نسخه‌های بعدی از این عنوان در دنیای بازی‌ها داشته باشیم.

منبع: gamingbolt

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.