طنز تلویزیونی جدید شبکه ABC با عنوان Start Up در راه است

1 September 2016 - 13:00

زک براف (Zach Braff) ستاره سریال تلویزیونی Scrubs، پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون، با سریالی جدید به دنیای جعبه جادویی باز می‌گردد. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.او قرار است به عنوان بازیگر و کارگردان در سریال جدید Start Up که ABC به تازگی در رقابت با بقیه شبکه‌ها، توانست آن را به دست بیاورد، همکاری داشته‌باشد. این نویسنده، کارگردان و بازیگر، قرار است به شبکه‌ای بازگردد که دو فصل آخر سریال Scrubs از آن پخش شد، سریالی کمدی در دنیای پزشکان که براف در آن نقشی موفق داشت.

این اولین بازگشت جدی براف به تلویزیون است که بعد از انجام چند پروژه در دنیای سینما مانند فیلم Wish I Was Here «آرزو میکنم اینجا بودم» و فیلم در دست اکران جیمز فرانکو (Jame’s Franco) با عنوان In Dubious Battle «در نبردی مشکوک»، صورت می‌پذیرد. Scrubs در دوران اوج خود طرفداران زیادی داشت، اگرچه در فصل‌های آخر آن، داستان کمی پیچیده شده بود و شبکه پخش آن از NBC به ABC تغییر پیدا کرد. پس این امکان وجود دارد که برخی از طرفداران سبک این سریال و کار براف، اخبار پیرامون پروژه جدید او را پیگیری کنند.

Start Up که بر اساس پادکست (محتوایی که به صورت صوتی منتشر می‌شود) آلکس بلومبرگ با همین نام ساخته خواهدشد، توسط Deadline به این صورت توصیف می‌شود:

این سریال در مورد تمام اتفاقات خوب، بد و زشتی است که اتفاق می‌افتد، وقتی یک مرد با سنی بین ۳۰ و ۴۰ و دارای همسر و فرزندان، تصمیمی دیوانه‌وار بگیرد و از شغل خوبش استعفا دهد تا وارد دنیای خطرناک شروع کردن بیزنسی جدید شود.

The-cast-of-Scrubs

شبکه ABC این سریال را با عنوان put pilot خریده است، به این معنی که موظف است آن را پخش کند و اگر این اتفاق نیوفتد، شبکه باید جریمه مالی هنگفتی را به استودیوی سازنده سریال پرداخت کند. براف قرار است کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشته‌باشد، همچنین نام سریال نیز به احتمال زیاد عوض خواهد شد چرا که سریالی دقیقا با همین نام قرار است از شبکه Crackle پخش شود. او همچنین به همراه تهیه‌کننده اجرایی سریال Scrubs مت تارسس، قرار است به صورت مشترک کار تهیه‌کنندگی سریال را نیز برعهده داشته‌باشد. محتوای پادکست در گذشته چندان به عنوان محتوای قابل اقتباس تلقی نمی‌شد، پس باعث تعجب نیس که این ایده به تازگی توسط سازندگان سریال مورد توجه قرار بگیرد.

قطعا جالب است که ببنیم پادکست Start Up چگونه خود را با دنیای تلویزیون وفق خواهد داد. شاید اگر این سریال شروع به پخش شود، می‌تواند اقتباسی مانند Game of Thrones باشد که در آن محتوای اقتباسی پس از شکل گرفتن، از منبع اصلی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از آن پیشی می‌گیرد. به نظر می‌آید که این سریال به عنوان کمدی تک دوربینی پتانسیل بالای داشته باشد، حتی اگر حجم منبع محتوای آن نسبتا کم بوده و سن زک براف از ۴۰ عبور کرده باشد.

نقطه ضعف محتوای اقباسی نیز می‌تواند این باشد که به هر حال این محتوا اقتباسی است. تصور کنید اگر نویسنده‌های پادکست برای پخش ایده‌های خود راه دیگری پیدا کنند. این موضوع چه پیامدهایی می‌تواند برای سریالی داشته‌باشد که از محتوای اوریجینال و اصیل خالی است؟ در صنعتی که گاها در آن هیچ محتوایی جدید به نظر نمی‌رسد، آیا یک برنامه با محتوای اقتباسی از پادکست، می‌تواند این خلا را پر کند؟ و اگر بتواند، آیا Start Up می‌تواند سریالی باشد که به این مهم دست پیدا می‌کند؟ تیم خلاق سازنده، ما را به این موضوع امیدوار می‌کنند ولی باید منتظر باشیم و ببینیم که این پروژه چگونه پیش خواهد رفت.

سریال Start Up در اوایل مراحل ساخت خود قرار دارد و هنوز تاریخی برای شروع پخش آن اعلام نشده‌است.

منبع screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.