کمپانی لجندری حقوق فیلم کوتاه They Hear It را در دست دارد

با استناد به پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، کمپانی لجندری (Legendary Entertainment) و کمپانی پیکچر (The Picture Company)، حقوق مربوط به فیلم کوتاه They Hear It «آن‌ها این را می‌شنوند» به کارگردانی جولیان تری (Julian Terry) را در اختیار دارند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان مفهومی این فیلم کوتاه درمورد موجودی شوم و خبیث است که کودکان یک شهر کوچک را هدف شرارت خودش قرار داده است؛ او با تولید یک صدای مرموز که آن‌را صدا (The Sound) می‌نامند، افراد جوان‌تر و کودکان را به خودش جلب می‌کند و آن‌ها را به سمت سرنوشتی شوم می‌کشاند. درحالی‌که جزئیات اطلاعات این فیلم کوتاه مخفی نگه داشته می‌شود، ولی می‌دانیم که این فیلم از نظر زمینه داستانی، بین دو فیلم مشهور It «آن» و A Nightmare on Elm Street «کابوس در خیابان الم» قرار دارد. همچنین این فیلم نسبت به فیلم Mama «ماما» و Lights out «در تاریکی»، از بودجۀ کمتری برخوردار است.

الکس هینمن (Alex Heinman) و اندرو رونا (Andrew Rona) از طرف کمپانی پیکچر، تهیه‌کنندگی فیلم They Hear It را برعهده دارند؛ همچنین جیکوب چیس (Jacob Chase) در جایگاه تهیه‌کننده اجرایی این پروژه قرار دارد. جان سیلک (Jon Silk) و بلیک آوری (Blake Avery) از طرف کمپانی لجندری در این پروژه حضور دارند و نظارت می‌کنند.

با وجود اینکه امروزه کمپانی لجندری را به‌خاطر فیلم‌هایی چون Skyscraper «آسمان‌خراش» و Jurassic World «دنیای ژوراسیک» می‌شناسیم، ولی باید توجه داشته باشیم که این کمپانی با ژانر ترسناک بیگانه نیست و تاکنون پروژه‌های زیادی در این ژانر منتشر کرده است؛ از جمله فیلم‌هایی چون As Above, So Below «هرچه بالا هست، پایین نیز هست»، Dracula Untold «ناگفته‌های دراکولا»، Crimson Peak «قله‌ای به رنگ خون» و Krampus «کرمپوس».

همچنین خوب است بدانید که تری پیش از این، فیلم کوتاه The Nurse «پرستار» را کارگردانی کرد که خط داستانی مانند فیلم Annabelle: Creation «آنابل: خلقت» داشت و اثر دیگر او فیلم کوتاه Whisper «نجوا» بود که هر دو این فیلم‌ها با تحسین منتقدین و تماشاچیان مواجه شدند و توانستند شناخته شوند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.