اطلاعاتی پیرامون تغییرات تاریخ انتشار فیلم‌های دیزنی

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Studios) تصمیم گرفته است تا تغییرات بزرگی در زمان انتشار فیلم‌های آینده‌اش ایجاد کند و تاریخ انتشار برخی از فیلم‌های بزرگش که طرفداران بسیار زیادی مشتاقانه منتظر تماشای آن‌ها هستند را تغییر دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اول از همه، تغییرات مربوط به زمان انتشار فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز»؛ این فیلم قرار بود تا در روزهای کریسمس منتشر شود، ولی اکنون با تغییرات اعمال شده، باید در تاریخ ۱۹ دسامبر سال ۲۰۱۸ منتظر این دنبالۀ موزیکال باشیم. بازیگران فیلم Mary Poppins Returns، شامل هنرمندانی چون امیلی بلانت (Emily Blunt)، لین-منیول میراندا (Lin-Manuel Miranda)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، جولی والترز (Julie Walters)، کالین فرث (Colin Firth) و مریل استریپ (Meryl Streep) می‌شود. همچنین در کنار این افراد، دیک ون دایک (Dick Van Dyke) نقش آقای دیویس جونیور (Mr. Dawes Jr) را ایفا می‌کند و آنجلا لنسبری (Angela Lansbury) نقش خانم بادکنکی (Balloon Lady) را ایفا می‌کند.

پس از فیلم Mary Poppins Returns، استودیو والت دیزنی اعلام کرد فیلم Jungle Cruise «گشت و گذار در جنگل» که قبلا قرار بود تا در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اکنون در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. از بازیگران این فیلم می‌شود به دواین جانسون (Dwayne Johnson)، امیلی بلانت (Emily Blunt)، جک وایتهال (Jack Whitehall)، پل جیاماتی (Paul Giamatti)، ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) و جسی پلمونس (Jesse Plemons) اشاره کرد.

به علاوه موارد ذکر شده، اکنون فیلم Maleficent 2 «مالیفیسنت ۲» نیز قرار است تا در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ به روی پرده سینما بروند. از بازیگران این فیلم که خیلی‌ها انتظار انتشار آن‌را می‌کشند، می‌شود آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و ال فانینگ (Elle Fanning) را نام برد که نقش‌های قبلی خود، یعنی (به ترتیب) نقش شخصیت مالیفیسنت فرشته تاریکی و پرنسس اورورا (Aurora) را ایفا می‌کنند. همچنین بازیگران دیگری به این پروژه پیوسته‌اند؛ از جمله میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor)، اد اسکرین (Ed Skrein) و رابرت لیندسی (Robert Lindsay). همچنین باید اشاره کنم که فیلم Maleficent 2 توسط یواخیم رانینگ (Joachim Rønning) کارگردانی می‌شود.

در ادامه، این استودیو گزارش‌هایی که از قبل منتشر شده بود را تایید کرد و اعلام کرد تاریخ انتشار فیلم Indiana Jones 5 «ایندیانا جونز ۵» از ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۰، به تاریخ ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱ منتقل شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از این فیلم منتشر نشده است، ولی صرفا می‌دانیم که هریسون فورد (Harrison Ford) به این پروژه بازمی‌گردد و نقش شخصیت ایندیانا جونز را ایفا می‌کند و همچنین استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در این پروژه بر صندلی کارگردانی تکیه خواهد داد.

در نهایت این استودیو جایگاه برخی از آثار بدون نام را تغییر داد. کمپانی دیزنی جایگاه یکی از فیلم‌های بدون نام را که در روز ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ بود، به ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ منتقل کرد و همچنین یکی از فیلم‌های استودیو مارول را که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۲۱ به پرده سینما برود را به ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۱ منتقل کرد. علاوه بر این تغییرات، کمچاپانی دیزنی دو فیلم بدون نام را از برنامه زمانی خود برداشت؛ این دو فیلم قرار بود در تاریخ‌های ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ و ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شوند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.