کلی کلارکسون به انیمیشن UglyDolls می‌پیوندد

11 July 2018 - 20:28

کمپانی STXfilms اعلام کرده که کلی کلارکسون (Kelly Clarkson)، خواننده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی گِرَمی (Grammy) به انیمیشن UglyDolls خواهد پیوست. این چهره‌ی شاخص دنیای موسیقی به دیگر خوانند‌ه‌ی برنده‌ی جایزه گرمی یعنی پیت‌بول (Pitbull) در این پروژه می‌پیوندد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کلارکسون صداپیشگی کاراکتر ماکسی (Moxy) را بر عهده دارد و برای این پروژه ترانه‌های اورجینال اجرا خواهد کرد. در این فیلم ماکسی و دوستانش با مسئله‌ی مورد عشق واقع شدن دست‌به‌گریبان هستند و در نهایت متوجه می‌شوند که برای جذاب بودن نیازی به بی‌عیب‌ونقص بودن نیست و آن‌چه که واقعا هستند از اهمیت برخوردار است.

آدام فگلسون (Adam Fagelson)، رئیس کمپانی STXfilms گفته:

کلارکسون از آغاز حرفه‌ی پربارش الگوی میلیون‌ها طرفدار بوده است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که او پس از دیدن طراحی کاراکترها و دکورهای ما که بسیار دوست داشته، تصمیم گرفته برای پروژه‌ی بعدی‌اش انیمیشن UglyDolls را انتخاب کند. ما بی‌صبرانه منتظر همکاری با هنرمندی همچون کلارکسون با آن استعداد استثنایی‌اش هستیم.

کلی کلارکسون:

مضمون فیلم UglyDolls جهان‌شمول است و تفاوت‌ها و فردیت‌های تک‌تک انسان‌ها را پاس می‌دارد. من با این مضمون بسیار ارتباط برقرار می‌کنم و زمانی که کمپانی STXfilms به من نشان داد که این انیمیشن چگونه خواهد شد، بلافاصله به دنیای آن پیوستم. من بی‌صبرانه منتظر همکاری با تیم STXfilms، گروه بازیگران و فیلمسازان این پروژه هستم.

کلارکسون که تاکنون بیش از ۲۵ میلیون آلبوم و ۳۶ میلیون تک‌آهنگ به فروش رسانده، یکی از محبوب‌ترین هنرمندان دنیای موسیقی محسوب می‌شود.

برند پرزرق‌وبرق اسباب‌بازی UglyDolls توسط دیوید هاروَث (David Harvath) و سان-مین کیم (Sun-Min Kim) آفریده شد و به سرعت جاهگاهی کالت را در سراسر دنیا پیدا کرد و توسط انجمن صنعت اسباب‌بازی به عنوان بهترین برند اسباب‌بازی در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد. کاراکترهای UglyDolls که نزد خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان محبوب هستند برای زشتی منحصربه‌فردشان در دنیای شگفت‌انگیز زشت‌آباد (Uglyverse)، جایی که تفاوت‌ها پذیرفته و پاس داشته می‌شوند، شناخته می‌شوند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.