بازیگران جدید فیلم آخرین چیزی که می‌خواهد اعلام شدند

11 July 2018 - 23:45

کارگردان فیلم Mudbound، دی ریز (Dee Rees) حضور بازیگرانی همچون بن افلک، توبی جونز (Toby Jones)، رزی پرز (Rosie Perez)، ادی گاتگی (Edi Gathegi) و مل رادریگز (Mel Rodriguez) به همراه آن هاتاوی (Anne Hathaway) و ویلم دافو (Willem Daefo) که قبلا خبر حضورشان اعلام شده بود، در فیلم جدیدش که سال آینده از شبکه نتفلیکس نمایش داده می‌شود، را تایید کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تولید این فیلم در پوترو ریکو در حال انجام است. ریز که نامزد اسکار برای نوشتن Mudbound شد، فیلم‌نامه این کار را با مارکو ویلابوس (Marco Villalobos) می‌نویسد که داستان آن براساس رمان The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که می‌خواهد) نوشته‌ی جان دیدیون (John Didion) است.

داستان فیلم حول روزنامه‌ نگاری به نام النا مک‌ماهون (با بازی هاتاوی) است که موقعیت پدرش را بعنوان کارچاق کن معاملات پنهانی تصاحب می‌کند و وارد ماجرای ایران-کنترا می‌شود و خود را به خطر می‌اندازد.

ریز و تهیه‌کننده Mudbound، کسیان الوز (Cassian Elwes) در حال تولید این فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم، جامین اُبرین (Jamin O’Brien)، واین گادفری (Wayne Godfrey)، رابرت جونز (Robert Jones)، مارک لین (Mark Lane) و جیمز هریس (James Harris) هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.