اعلام رسمی ساخت فیلم جوکر با بازی واکین فینیکس

12 July 2018 - 10:17

کمپانی 《برادران وارنر پیکچرز》رسما اعلام کرد که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در داستان ریشه‌شناسی یکی از ابر تبهکارهای بدنام دی سی، جوکر، بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم با کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) با محوریت انتقام‌جویی، داستان مستقل و اورجینالی است که قبلا مانند آن را ندیده‌ایم. جستجوی فیلیپس درباره مردی که از طرف جامعه طرد شده، نه تنها مطالعه شخصیت با جراتی است بلکه داستان احتیاطی وسیعی دارد.

فیلیپس فیلم‌نامه‌ای از اسکات سیلور (Scott Silver) نویسنده فیلم The Fighter را کارگردانی می‌کند.‌ اِما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) این فیلم را تولید می‌کند و تهیه‌کنندگی آن برعهده ریچارد باراتا (Richard Baratta) است که تولید آن اواخر امسال آغاز می‌گردد. این فیلم را کمپانی برادران وارنر پیکچرز در سراسر دنیا توزیع می‌کند.

سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش داده که بودجه تولید این پروژه ۵۵ میلیون دلار است که در مقایسه با دیگر فیلم‌های ابر قهرمانی مقدار پایینی است و از دیگر پروژه‌ها کاملا متفاوت بوده چون تاریخ اکران رسمی برایش اعلام نگردیده است.‌ هالیوود ریپورتر همچنین اعلام داشته که این فیلم اواخر نیمه دوم سال ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود اما هنوز چیزی تایید نگردیده است.

کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم جوکر دیگری است که جرد لتو (Jared Leto) در نقش یک تبهکار، بازی می‌کند و ایفاگر نقش خود در فیلم Suicide Squad (جوخه انتهاری) است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.