برادران روسو در حال توسعه‌ی یک مجموعه‌ی تلویزیونی هستند

13 July 2018 - 11:54

Deadline گزارش می‌کند که آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) کارگردانان فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در حال توسعه‌ی اقتباسی از کامیک Quantum and Woody برای شرکت Valiant Entertainment که مالکیت آن برای  DMG Entertainment است، هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کامیک Quantum and Woody در ابتدا در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و دستیار خالق آن کریستوفر پریست (Christopher Priest) است و نقاش آن مارک برایت (Mark Bright) بوده است. شخصیت‌های این کامیک از وودی هارلسون (Woody Harrelson) و نقش‌های وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در فیلم کمدی White Men Can’t Jump «مردان سفید نمی‌توانند بپرند» الهام گرفته شده‌اند. داستان این کامیک در مورد برادرانی است که پس از مرگ مرموز پدرشان گرد هم می‌آیند. در حین تحقیق دو نفر از برادرها به طور تصادفی قدرت‌هایی پیدا می‎‌‌کنند. شخصیت‌های این کامیک در سال ۲۰۱۳ توسط نویسنده جیمز آسموس (James Asmus) و نقاش تام فولر (Tom Fowler) باز نویسی شدند.

شایعاتی مطرح شده است که اذعان دارد جوئل مک هال (Joel McHale) می‌تواند در این سریال بازی کند اما هیچ تصمیمی در مورد انتخاب بازیگران هنوز مطرح نشده است. مایک لاروکا (Mike Larocca) در کنار برادران روسو تهیه کننده‌ی اجرایی سریال Quantum and Woody خواهند بود.

سایر پروژه‌های آینده‌ی Valient عبارتند از Bloodshot با درخشش وین دیزل (Vin Diesel) برای سونی که فیلم‌برداری آن از همین ماه آغاز می‌گردد و Faith که لایو اکشنی اقتباسی است که توسط ماریا ملنیک (Maria Melnik) نوشته شده است و یک ژانر ابر قهرمانی دارد با قهرمانی زن‌ها.

اما نظر شما همراهان سینما گیمفا در مورد مجموعه‌ی تلویزیونی Quantum and Woody چیست؟ نظراتتان را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.