جولین مور به اقتباس سینمایی از رمان The Woman in the Window می‌پیوندد

12 July 2018 - 12:56

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، جولین مور (Julianne Moore)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به ایمی آدامز (Amy Adams)، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار در فیلم The Woman in the Window «زنی پشت پنجره»، براساس رمانی به همین نام به قلم ای. جی. فین (A. J. Finn) است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«زنی پشت پنجره» داستان دکتر آنا فاکسِ (Dr. Anna Fox) گوشه‌گیر را در شهر نیویورک روایت می‌کند. او زنی است که روزهایش را به تنهایی در آپارتمانش به نوشیدن، تماشای فیلم‌های کلاسیک و دید زدن همسایگانش می‌گذراند. وقتی خانواده‌ی راسل به آن سوی خیابان نقل مکان می‌کنند، آنا خانواده‌ی ایده‌آلی را برای زاغ سیاه چوب زدن پیدا می‌کند اما اتفاقی را می‌بیند که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

مور ایفای نقش مادر پسر جوان مرموزی که به آن سوی خیابان نقل مکان می‌کند را بر عهده دارد. جو رایت (Joe Wright) این درام جنایی را بر اساس فیلمنامه‌ای از تریسی لتز (Tracy Letts) کارگردانی می‌کند.

این فیلم که محصول کمپانی فاکس ۲۰۰۰ است توسط اسکات رودین (Scott Rudin) و الی بوش (Eli Bush) تهیه خواهد شد. «زنی پشت پنجره» در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.