جیسون موموآ با سریال See به تلویزیون باز می‌گردد

12 July 2018 - 14:39

طبق خبر منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر جیسون موموآ (Jason Momoa) بازیگر فیلم‌های آکوامن و لیگ عدالت، با سریال See کمپانی اپل به تلویزیون باز می‌گردد. این درام را استیون نایت (Steven Knight) نویسنده نامزد اسکار و فیلم‌هایی همچون Dirty Pretty Things (چیزهای زیبای زشت)، Peaky Blinders و The Girl in the Spider’s Web (دختری در تار عنکبوت) نوشته و فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) آن‌را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

موموآ قبلا در سریال Frontier شبکه نتفلیکس بازی کرده و بازیگر نقش خال دروگو سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO بوده است. موموآ در سریال See نقش اصلی دارد و بابا واس، جنگجو، رهبر و نگهبانی نترس خواهد بود.

این سریال هشت قسمتی، درام حماسی است که وقایع آن در آینده رخ می‌دهند.‌ نایت و لارنس به همراه پیتر چرنین (Peter Chernin)، جنو تاپینگ (Jenno Topping) و کریستن کامپو (Kristen Campo) این سریال را می‌سازند.

موموآ قبلا در The Red Road (جاده قرمز)، Stargate Atlantis و North Shore (ساحل شمالی) و Baywatch: Hawaii (نگهبان ساحلی: هاوایی) بازی کرده است. فیلم‌‌های اخیر او آکوامن که ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود، لیگ عدالت و Braven هستند. این بازیگر اخیرا اعلام کرده که او و کارین هاردی (Corin Hardy) از بازی در فیلم The Crow کناره‌گیری کرده‌اند.

منبع: CominSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.