چادویک بوزمن بازیگر فیلم Seventeen Bridges شد

12 July 2018 - 18:25

استودیو STXfilms اعلام کرده که چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) بازیگر فیلم‌های پلنگ سیاه، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، در فیلم اکشن و مهیج Seventeen Bridges (هفده پل) بازی کرده و در تولید و نوشتن آن نیز نقش خواهد داشت. جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم به همراه مایک لاروکا (Mike Larocca) هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برایان کرک (Brian Kirk) کارگردان و آدام مرویس (Adam Mervis) نویسنده این فیلم هستند. هفده پل درباره کارآگاهی است که بعد از برخورد با قاتل یک افسر پلیس، فرصتی برای رستگاری می‌یابد.

آدام فوگلسون (Adam Fogelson)، مدیر استودیو STXfilms، گفته:

STX تیم رویایی از همکاران را در پروژه هفده پل دور هم جمع کرده که استعدادهای جهانی دو فیلم اکشن بزرگ هستند که فیلم مهیج جدیدی خواهند ساخت که با دیگر درام‌های جنایی رقابت می‌کند. خلاقیت و کاریزمای انکارناشدنی چادویک بوزمن، میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را جذب پلنگ سیاه کرد و انرژی تازه‌ای وارد ژانر اکشنی مانند انتقام‌جویان: جنگ ابدیت نمود. شیوه منحصر به فرد و هوشمندانه آن‌ها در فیلم‌سازی عالی است و با حضور برایان کرک، این فیلم فراتر از یک فیلم ظاهر خواهد شد.

بوزمن در نقش تکیلا در فیلم پلنگ سیاه و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و همچنین فیلم‌های ۴۲ و مارشال، Get on Up و درام Draft Day بازی کرده است. بوزمن و کولز این فیلم را براساس سرگذشت هاکین اُلوسی، The Stars in My Soul، می‌سازند. این دو سر فیلم مهیج Message From the King (پیامی از پادشاه) همکاری داشته‌اند که بوزمن در آن بازی کرد و با کولز تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشت.

هفده پل از سپتامبر ۲۰۱۸ شروع به تولید می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.