کمیک‌های «Prophet» نوشته‌ی خالق ددپول به سینما خواهند آمد

12 July 2018 - 20:00

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، کمیک‌های «پرافت» (Prophet)، نوشته‌ی «راب لایفلد» (Rob Liefeld) که شخصیت‌هایی از جمله «ددپول» (Deadpool) را خلق کرده، قرار است توسط «Studio 8» به سینما بیایند. «جان پرافت» (John Prophet)، شخصیت اصلی این کمیک‌ها، ابتدا در سری کمیک‌های «Youngblood» در سال ۱۹۹۲ معرفی شد و سپس در سال ۱۹۹۳ کار خود را با سری اختصاصی‌اش آغاز کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در کمیک‌های پرافت، جان پرافت را می‌توان به عنوان شخصیتِ مقابل «کاپیتان آمریکا» توصیف کرد. او یک ابرسرباز در جنگ جهانی دوم بوده که در یک محفظه فریز می‌شود تا در آینده‌ برای انجام ماموریتی مورد استفاده قرار بگیرد. بر خلاف آنچه برنامه‌ریزی شده بود، او زودتر از موعد بیدار می‌شود و حال تمام وقتش را صرف پیدا کردن ماموریتی می‌کند که وجود ندارد. همانند کاپیتان آمریکا، جان پرافت هم بعد از تغییراتی در دی‌ان‌ای او، به قدرت‌های بالایی دست می‌یابد و بعد از خوابی طولانی مدت در زمان حال بیدار می‌شود.

در سال ۲۰۱۲، کمیک‌های پرافت شروعی دوباره داشتند و جان پرافت را در آینده‌ای دور به نمایش گذاشته بودند، اما فیلم اقتباسی به احتمال زیاد همان داستان دهه ۹۰ و اوریجینال این شخصیت را روایت خواهد کرد. لایفلد همچنین گفته که از این اتفاق خوشحال بوده و استودیو ۸ را طرف‌داران واقعی این کمیک‌ها خوانده است. او همچنین گفته که این اقتباس تنها از یک داستانِ مجموعه‌ی کامیک‌ها نخواهد بود و ترکیبی از داستان‌های مختلف، برای ساخت بهترین نسخه‌ی سینمایی این شخصیت و دنیایش است.

تهیه‌کنندگان این فیلم، خود لایفلد به همراه «آدریان آسکاریه» (Adrian Askarieh)، «بروکلین ویور» (Brooklyn Weaver)، «جان هاید» (John Hyde) و «تریسا کلتون» (Terissa Kelton) هستند. «جان گراهام» (John Graham) و «گای دانلا» (Guy Danella) از استودیو ۸ هم بر روی ساخت فیلم نظارت خواهند داشت.

از پروژه‌های پیش‌روی استودیو ۸ می‌توان به Alpha «آلفا» و White Boy Rick «ریک پسر سفیدپوست»، با حضور «متیو مک‌کانهی» (Matthew McConaughey)، اشاره کرد که تقریبا در مرداد و شهریور امسال اکران خواهند شد.

از شخصیت‌هایی که توسط لایفلد خلق شده‌اند، تعداد زیادی پای خود را به سینما بازکرده‌اند و برای مثال می‌توان «ددپول»، «کیبل»، «دومینو»، و تیم «X-Force» را نام برد. او همچنین با شبکه اینترنتی نتفلیکس هم قراردادی برای ساخت سریالی از روی شخصیت‌های «Extreme Universe» بسته که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.