انتشار اولین تصویر رسمی از Shazam! در لباس اختصاصی‌اش

12 July 2018 - 21:00

در اولین تصویر رسمی منتشر شده از فیلم ابرقهرمانی آینده‌ی دنیای DC یعنی Shazam!، زکری لی‌وای (Zachary Levi) را در لباس این شخصیت می‌بینیم. در این تصویر بیلی بتسون (Billy Batson) را به همراه دوست صمیمی‌اش، فردی فریمن (Freddy Freeman) با بازی جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) در حال نوشیدن نوشابه‌ای که از مغازه‌ای ربوده‌اند، می‌بینیم! با سینماگیمفا همراه باشید.

با الهام از کاراکترهای ابرقهرمانی گوناگون در فیلم‌ها و انیمیشن‌های کامیک، این لباس برای شخصیت Shazam! طراحی شده است. دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردان این فیلم در این‌باره گفت:

من می‌خواستم شنل کوتاه را به عنوان نشانی از بازگشت به اصالت حفظ کنم؛ چون مشخصه‌ای است که او را از شخصیت‌های سوپرمن و بتمن جدا می‌سازد. همچنین باعث می‌شود که Shazam!  احساس بیشتری از دوران طلایی ابرقهرمانان داشته باشد که حال و هوایی است که به سمتش در حرکتم.

قسمت‌های آهنین و طلایی روی ساعد این لباس از انیمیشن این کاراکتر الهام گرفته شده است. همچنین بخش‌های طلایی روی قفسه سینه و روپوش آن هم از کتاب‌های کامیک The New 52 برداشته شده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: همه‌ی ما یک ابر قهرمان درونمان داریم که فقط به کمی معجزه نیاز دارد تا خود را نشان دهد. در مورد بیلی بتسون، با گفتن یک کلمه، شزم!، این کودک یتیم ۱۴ ساله به شزمِ ابر قهرمان تبدیل می‌شود. او که در درون یک کودک است ولی در جسم یک خدا قرار گرفته، در حالت بزرگسالی خود رشد کرده و با قدرتش کارهایی که هر نوجوان می‌کند را انجام می‌دهد. می‌تواند پرواز کند؟ می‌تواند بینش اشعه ایکس داشته باشد؟ می‌تواند از دستش نور خارج کند؟ می‌تواند سر امتحان مطالعات نرود؟ شزم محدودیت‌های توانایی‌هایش را با شجاعت یک کودک از بین می‌برد‌‌. اما او باید این نیروها را بهبود بخشد تا با نیروهای شیطانی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: آشر انجل (Asher Angel) در نقش بیلی باتسون (Billy Batson)، دجیمون هونسو (Djimon Hounsou) در نقش جادوگر، مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش سوپر تبهکار دکتر تادوس سیوانا (Dr. Thaddeus Sivana). جک دیلن گریزر در نقش بهترین دوست بیلی و فردی و خانواده بچه‌ها مانند مری با هنرمندی گریس فولتون (Grace Fulton)، دارلا با هنرمندی فیث هرمن (Faithe Herman)، یوجین با بازی ایان چن (Ian Chen) و پدرو با بازی خوان آرمند (Jovan Armand) دیگر بازیگران این فیلم هستند. کوپر اندروز (Cooper Andrews) و مارتا میلانز (Marta Milans) نقش ویکتور و رزا واسکوز، والدین بچه‌ها را بازی می‌کنند.

دیوید اف. سندبرگ پیش از این سابقه ساخت فیلم‌هایی چون Lights Out (چراغ‌ها خاموش) و Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) را در کارنامه هنری خود دارد. فیلمنامه Shazam! توسط دارن لمک (Darren Lemke) و هنری گایدن (Henry Gayden) نوشته شده است و تهیه‌کننده آن پیتر صفران (Peter Safran) است.

Shazam! در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به طور گسترده در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.