مارک همیل و ریش او به احتمال زیاد برای قسمت نهم استاروارز بازمی‌گردند!

1 September 2016 - 14:00

این چند هفته اخیر برای بازیگران و ریش‌های آن‌ها بسیار خاطره انگیز بوده است. هیو جکمن (Hugh Jackman) ریش مشهور ولورینی خود را برای آخرین بار تراشید و حالا که فیلم‌برداری قسمت هشتم Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای/جنگ ستارگان» به پایان خود رسیده است، مارک همیل (Mark Hamill) بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر هم با ریش خود خداحافظی می‌کند. اما نگران نباشید؛ او برای قسمت نهم باری دیگر با ریش پرابهت خود (به رسم بسیاری از استادان جدای مانند بن کنوبی)‌ بازخواهد گشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مارک همیل در توییتر خود ویدئویی منتشر کرد که در آن در حال تراشیدن ریش خود بود. او در این توییت نوشت که چانه خود را از ۱۵ می سال قبل ندیده است! او در آخر از ریش خود خداحافظی کرد و در آخر توییت نوشت:‌«حداقل تا اپیزود نهم.»

پس این می‌تواند چند معنی داشته باشد. اول از همه می‌فهمیم که مارک همیل برای قسمت نهم بازخواهد گشت و در قسمت هشتم کشته نخواهد شد! البته با توجه به خداحافظی هریسون فورد از این مجموعه در The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» احتمال کشته شدن لوک اسکای‌واکر بسیار کم بود. ری (با بازی دیزی ریدلی) در پایان این فیلم لوک را در جزیره‌ای که می‌گویند اولین معبد جدای در آن ساخته شده است پیدا کرد. بجز چندین مورد کوچک هیچ چیز دیگری در مورد داستان قسمت هشتم نمی‌دانیم و دیزنی هم آن را با دقت هرچه بیشتر مخفی نگه می‌دارد.

نکته خوب این است که مارک همیل ریش خود را برای قسمت نهم نگه خواهد داشت و ما باز هم می‌توانیم ظاهر افسانه‌ای او را همان‌طور که در افتتاحیه The Force Awakens حضور داشت ببینیم:

CrJ-V1pUMAEN9uC

رایان جانسون (Rian Johnson) چندی قبل فیلم‌برداری قسمت هشتم را به پایان رساند و حال هم فیلم در مراحل پس‌تولید و ویرایش قرار دارد. در قسمت هشتم بازیگران فیلم قبل یعنی دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار آیزک (Oscar Isaac)، گوندلین کریستی (Gwendoline Christie)، کری فیشر (Carrie Fisher)، دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson)، لوپیتا نیانگو (Lupita Nyong’o) و اندی سرکیس (Andy Serkis) بازخواهند گشت. بازیگران جدید این قسمت بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) و لاورا درن (Laura Dern) هستند. در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ منتظر این فیلم باشید.

همچنین قسمت نهم و آخر از سه‌گانه سوم استاروارز به کارگردانی کالین ترورو (Collin Trevorrow) در سال ۲۰۱۹ به سینماها می‌آید.

منبع:‌ Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.