گیشه سینمای ایران| «هزارپا» به صدرنشینی «تگزاس» خاتمه داد

13 July 2018 - 10:00

 با آغاز اکران فیلم سینمایی «هزارپا» از چهارشنبه هفته گذشته این کمدی توانست به ۹ هفته صدرنشینی «تگزاس» در گیشه هفتگی پایان دهد و در اولین هفته اکران خود نزدیک به ۳ میلیارد تومان فروش کند و با اختلاف زیاد رتبه اول گیشه هفتگی را به خود اختصاص دهد.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد و توانست در هفت روز، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش کند.

تگزاس

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته ۵۰۱ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… بعد از چهار هفته اکران یک میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۲۶۶ میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

دارکوب

جدیدترین ساخته سینمایی بهروز شعیبی که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم پور به ارمغان آورد از چهارشنبه دو هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۶۶۰ میلیون تومان فروش کرده و توانست در هفت روز گذشته نیز، ۲۴۲ میلیون تومان درآمد کسب کند.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از ۱۰ هفته اکران چهار میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته ۱۸۵ میلیون تومان فروخت.

به وقت خماری

کمدی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی هادی کاظمی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و… در دومین هفته اکران خود ۴۲۳ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته نیز ۱۵۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، بعد از دو هفته اکران ۳۴۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۱۴۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

دلم می‌خواد

فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا با بازی محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، صابر ابر و… پس از چهار هفته اکران یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۹۶ میلیون تومان درآمد داشت.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از ۱۰ هفته نمایش دو میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در هفت روز گذشته، ۴۰ میلیون تومان فروش کرد.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از ۵ سال توقیف در سینماهای کشور به نمایش درآمد، پس از ۱۰ هفته اکران، سه میلیارد تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته ۲۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.