تیم هایدکر به جمع بازیگران فیلم Us به کارگردانی جردن پیل می‌پیوندد

13 July 2018 - 13:03

مطابق با گزارش Variety، جمع کم‌تعداد اما قدرتمند بازیگران فیلم Us، اثر جدید جردن پیل (Jordan Peele)، با اضافه شدن تیم هایدکرِ (Tim Heidecker) کمدین گسترش یافته است. پیل فیلم سال گذشته‌ی خود، Get Out «برو بیرون» را با اثر تریلر اجتماعی جدیدش ادامه خواهد داد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی این پروژه در دست نیست اما مشخص است که پیل نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و بار دیگر به ژانر تریلر ترسناک بازخواهد گشت. وینستون دوک (Winston Duke)، لوپیتا نیانگو (Lupita Nyongo) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Us ایفای نقش خواهند کرد.

«برو بیرون» یک موفقیت تمام‌عیار برای کمپانی یونیورسال و پیل در اولین تجربه‌ی کارگردانی‌اش بود. این فیلم که با بودجه‌ی ۴.۵ میلیون دلاری ساخته شد به فروش جهانی ۲۵۵ میلیون دلار رسید. این اثر همچنین برای آمیختن هوشمندانه‌ی کمدی و وحشت و نیز مفاهیم ظریف مستتر در سراسر فیلم مورد تحسین گسترده‌ی منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. «برو بیرون» نامزد چهار جایزه‌ی اسکار شد و پیل اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اورجینال را کسب کرد. او با کسب این جایزه تبدیل به نخستین نویسنده‌ی آفریقایی‌آمریکایی شد که این جایزه را به‌دست آورده است.

هایدکر که در قلمروی کمدی و برای حضور در فیلم‌هایی نظیر Bridesmaids «ساقدوش‌ها»، Ant-Man «مرد مورچه‌ای» و The Wasp شناخته می‌شود با سریال کمدی محبوب Tim and Eric «تیم و اریک» به شهرت رسید. او پیش از این سابقه‌ی حضور در نقش‌های درام را نیز دارد که می‌توان به فیلم The Comedy «کمدی» اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.