کری راسل برای پیوستن به فیلم تریلر Antlers به تهیه‌کنندگی دل تورو مذاکره می‌کند

13 July 2018 - 14:06

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، کری راسل (Keri Russell) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم تریلر ترسناک ماورایی Antlers به تهیه‌کنندگی گیلرمو دل تورو (Guillermo de Toro) است که براساس داستان کوتاه A Quiet Boy «پسر آرام» نوشته‌ی نیک آنتوسکا (Nick Antosca) ساخته خواهد شد. اسکات کوپر (Scott Cooper) که تاکنون فیلم‌هایی نظیر Crazy Heart «قلب دیوانه» و Black Mass را ساخته برای کارگردانی این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از نیک آنتوسکا و هنری چیسون (Henry Chaisson) انتخاب شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگر راسل، بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب برای حضور در این پروژه قرارداد امضا کند، نقش معلمی را ایفا خواهد کرد که توجهش به دانش‌آموزی مرموز و گوشه‌گیر جلب می‌شود. او خیلی دیر پی می‌برد که این پسر، راز مرگباری را برای حفاظت از شهرش با خود حمل می‌کند. مطابق با گزارشات دل‌ تورو خواهان کوپر بوده چون اون کارگردانی را می‌خواسته که در ژانر وحشت، تازه‌کار باشد. فاستر گفته که این فیلم به شدت تحت تأثیر فیلم The Exorcist «جن‌گیر» و مجموعه‌‌‌ی کارهای جان کارپنتر (John Carpenter) خواهد بود.

راسل اخیرا و متعاقب به پایان رسیدن سریال The Americans «آمریکایی‌ها» که او در شش فصل آن حضور داشته، به بازیگر پرخواهانی تبدیل شده است. او همچنین قرار است در فیلم Star Wars 9 «جنگ ستارگان ۹» به کارگردانی جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) نیز بازی کند.

فیلم Antlers اولین محصول مشترک میان دل تورو و کمپانی فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight) خواهد بود. اوایل امسال اعلام شد که دل تورو برای کمپانی سرچ‌لایت فیلم‌های ترسناک فانتزی علمی‌تخیلی تهیه و کارگردانی خواهد کرد و این کمپانی نیز بازاریابی و توزیع فیلم‌ها را بر عهده خواهد داشت. متعاقب موفقیت فیلم The Shape of Water «شکل آب»، تصور این‌که فیلمی با نام دل تورو در آینده‌ای نزدیک شکست بخورد بسیار دشوار است، همکاری با بازیگر پرخواهانی نظیر راسل نیز موفقیت فیلم را تضمین خواهد کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.