ویلم دفو در فیلم Togo هنرنمایی می‌کند

ویلم دفو (Willem Dafoe) که در سال گذشته به‌خاطر بازی در فیلم موفق The Florida Project «پروژه فلوریدا» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، قرار است در فیلم Togo «توگو» ایفای نقش کند؛ این فیلم مربوط به کمپانی دیزنی (Disney) است و براساس یک واقعه معروف و حیاتی تاریخی ساخته می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کارگردانی فیلم Togo برعهده اریکسون کور (Ericson Core) است؛ به عنوان یک نمونه در کارنامۀ کارگردانی او، می‌شود به فیلم Invincible «شکست‌ناپذیر» با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در سال ۲۰۰۶ اشاره کرد.

فیلم Togo براساس واقعه تاریخی شکل گرفته است که با نام “۱۹۲۵ رساندن سرم به نوم” (۱۹۲۵ Serum run to Nome) شناخته می‌شود. در این واقعه که با نام مسابقه بزرگ بخشش (Great Race of Mercy) نیز شناخته می‌شود، گروهی از سگ‌های سورتمه مامور شدند تا در شرایط بسیار سخت آب و هوایی، مسافتی حدود ۷۰۰ مایل را طی کنند تا سرم دفع سم ویروس دیفتری را به شهر نوم در آلاسکا برسانند و از انتشار بیماری واگیردار جلوگیری کنند.

بالتو (Balto) نام سگی است که پس از این ماموریت نجات، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در آن زمان به یک قهرمان تبدیل شد و تحسین همگان را برانگیخت.

اما در حقیقت توگو و صاحبش، یعنی لئونهارد سپالا (Leonhard Seppala) بودند که خطرناک‌ترین مناطق و بخش‌های این مسیر را طی کردند و با سرمای ۳۰ درجه زیر صفر و تندبادهای شدید مقابله کردند.

دفو در این فیلم نقش سپالا را ایفا می‌کند و قرار است تا رابطۀ دوستی شگفت‌انگیز بین بشریت و سگ‌ها را به تصویر بکشد.

تام فلین (Tom Flynn) نوشتن فیلم‌نامۀ این فیلم را برعهده گرفته است و کیم زوبیک (Kim Zubik) در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه قرار دارد.

جسیکا ویرچو (Jessica Virtue) و لوئی پرووست (Louie Provost) از طرف استودیو دیزنی در این پروژه حضور دارند تا بر روند تولید آن نظارت داشته باشند.

سرویس استریم دیزنی در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد شد و قصد دارد تا ترکیب به‌خصوصی از فیلم‌های و سریال‌های تلوزیونی اختصاصی را عرضه کند.

همچنین جالب است بدانید که دفو به تازگی فیلم‌برداری فیلم The Last Thing He Wanted «آخرین چیزی که می‌خواست» را به پایان رسانده است؛ این فیلم به کارگردانی دی ریس (Dee Rees) است. علاوه بر دفو بازیگران دیگری از جمله ان هتوی (Anne Hathaway) و بن افلک (Ben Affleck) نیز در این پروژه حضور دارند. همچنین او در فیلم At Eternity’s Gate «بر دروازه ابدیت» حضور دارد و نقش ونسان ون گوگ (Vincent Van Gogh) را ایفا می‌کند؛ این فیلم به کارگردانی جولیان اشنابل (Julian Schnabel) است و این فیلم در اواخر امسال منتشر خواهد شد.

منبع: Hollywood reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.