خواکین فینیکس بازیگر فیلم جوکر می‌گوید این پروژه او را می‌ترساند

13 July 2018 - 17:10

کمپانی برادران وارنر مشغول کار بر روی فیلمی مختص کاراکتر جوکر است. فیلم Joker «جوکر» که پیش از این نیز ساخت آن اعلام شده بود، اثری جدا از دنیای سینمایی دی‌سی است و بازیگر جدیدی در آن نقش جوکر را بازی خواهد کرد. خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) اوایل ماه جاری برای ایفای این نقش قرارداد امضا کرد. فینیکس اخیرا در مصاحبه‌ای با Collider درباره‌ی فیلم و احساساتش نسبت به ایفای نقش جوکر صحبت کرده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فینیکس که فیلم‌هایش را با وسواس بسیار انتخاب می‌کند، تحت تأثیر فیلمنامه‌ی تاد فیلیپس (Todd Phillips)، بینش و نیز جهانی که او آفریده قرار گرفت و آن را منحصربه‌فرد توصیف کرد. او اذعان کرد که حضور در این فیلم او را به شدت می‌ترساند و همچنین درباره‌ی ایده‌هایی که در گذشته‌ی نه‌چندان دور درباره‌ی چنین فیلمی داشته صحبت کرد.

سه یا چهار سال پیش به مدیر برنامه‌هایم زنگ زدم و به او گفتم چرا اثری با رویکرد بررسی شخصیت درباره‌ی یکی از این کاراکترها با بودجه‌ی کم ساخته نمی‌شود؟ و چرا برای این کار یکی از شخصیت‌های تبهکار انتخاب نمی‌شود؟

به شکل کنایه‌آمیزی فینیکس فکر می‌کرده که جوکر کاراکتر مناسبی برای چنین فیلمی نباشد چراکه پیش از این بررسی شخصیت این تبهکار محبوب در فیلم‌های دیگر صورت گرفته و انجام دوباره‌ی آن درست نخواهد بود. فینیکس همچنین درباره‌ی احساساتش نسبت به انتظاراتی که ایفای چنین نقشی با خود دارد صحبت کرد و گفت که همیشه وقتی ایفای نقشی را برای نویسنده/کارگردانی برعهده می‌گیرد دچار اضطراب می‌شود چراکه می‌ترسد نتواند توقعات آن‌ها را برآورده سازد.

فینیکس:

این اضطراب‌ها اکنون چند برابر است چراکه فقط پای انتظارات یک نفر در میان نیست بلکه صحبت از انتظارات ده‌ها نفر است.

فینیکس درباره‌ی خود فیلم نیز گفت:

ژانر اثر وصف‌ناپذیر است. این فیلم در یک ژانر ساخته نمی‌شود بلکه آمیزه‌ی منحصربه‌فردی از چندین ژانر است و مهم‌ترین نکته درباره‌ی فیلم شورمندی فیلیپس در قبال آن است.

فینیکس، فیلیپس را شخصی می‌داند که خواهان نقب زدن به زندگی واقعی کاراکترهای دنیای کامیک است، مسئله‌ای که غالبا به آن پرداخته نمی‌شود. فیلیپس این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که به همراه اسکات سیلور (Scott Silver) نوشته، کارگردانی خواهد کرد و اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم مشخص نشده اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری آن ماه سپتامبر آغاز شود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.