کریستینا اپل‌گیت در سریال جدید نتفلیکس حضور خواهد داشت

13 July 2018 - 18:00

«کریستینا اپل‌گیت» (Christina Applegate) قرار است بعد از شش سال دوباره به سریال و تلویزیون بازگردد و در پروژه کمدی جدید شبکه نتفلیکس که Dead to Me «واسه من مرده» نام دارد، هنرنمایی کند. اپل‌گیت در این سریال، «ویل فرل» (Will Ferrell) و «آدام مک‌کی» (Adam McKay) را همراهی می‌کند و این سه بازیگر در کنار «جسیکا البام» (Jessica Elbaum) از کمپانی «Gloria Sanchez productions»، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این اثر را هم برعهده دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «واسه من مرده»، که توسط «لیز فلدمن» (Liz Feldman) نوشته شده و تقریبا می‌توان آن را نسخه‌ی کمدی سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» دانست، یک کمدی سیاه و درباره‌ی زنی بیوه به نام «جن» (با بازی اپل‌گیت) است که بعد از به قتل رسیدن شوهرش دارای مشکلاتی روحی می‌شود و سعی دارد تا خودش را با اوضاع وفق دهد. این شخصیت شوخ‌طبعی تلخ به همراه مشکلات اعصاب دارد و با توجه به کارنامه اپل‌گیت، او گزینه‌ی مناسبی برای ایفای این نقش است.

مک‌کی و فرل اخیرا در پروژه‌های زیادی با یکدیگر همکاری کرده‌اند و برای مثال می‌توان به «Succession» و «No Activity» اشاره کرد. این دو بازیگر همچنین قرار است در سریال موزیکالی به نام «Eurovision»، برای نتفلیکس کار کنند و فارل نقش اصلی آن را هم ایفا خواهد کرد.

اپل‌گیت بعد از سریال «Up All Night» از شبکه‌ی «ان‌بی‌سی»، دیگر در هیچ سریالی حضور نداشته و با هنرنمایی در فیلم‌های سینمایی، به ستاره بزرگی تبدیل شده است. از فیلم‌هایی که او اخیرا در آن‌ها حضور داشته می‌توان Vacation «تعطیلات»، Bad Moms «مادرهای بد» و Anchorman 2: The Legend Continues «گوینده ۲: افسانه ادامه دارد» را نام برد.

لیست بازیگرانی از جمله اپل‌گیت، فرل و مک‌کی، می‌تواند انتظارات از این سریال بالا ببرد و نشان دهد که نتفلیکس تصمیمی جدی برای پا گذاشتن به عرصه کمدی سیاه گرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.