کارگردانی فیلم عنکبوت سیاه در دستان کیت شورتلند

همه می‌دانیم مدت زمان زیادی است که عوامل و مسئولین استودیو مارول (Marvel) درحال تلاش و جستجو گسترده‌ای هستند تا بتوانند فرد مناسبی را برای کارگردانی فیلم Black Widow «عنکبوت سیاه» پیدا کنند. اکنون پایگاه خبری The Hollywood Reporter اعلام کرده است که کارگردان استرالیایی کیت شورتلند (Cate Shortland) قرار است تا بر کرسی کارگردانی فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) تکیه بزند. شورتلند در کارنامۀ خود دو فیلم Lore «لوره» محصول سال ۲۰۱۲ و فیلم Berlin Syndrome «سندروم برلین» محصول سال گذشته را دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

براساس گزارشاتی که در دست داریم، می‌دانیم که استودیو مارول تا کنون با هفتاد کارگردان مختلف مذاکره کرده است که در بین آنان افراد سرشناسی چون اما آسانته (Amma Asante)، مگی بتز (Maggie Betts) و شورتلند حضور داشتند. همچنین نام بازیگرانی که اکنون به حرفه کارگردانی مشغول هستند، مانند ملانی لوران (Melanie Laurent) و کیمبرلی پیرس (Kimberly Pierce) نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

با وجود اینکه این اخبار هنوز از طرف استودیو مارول به‌صورت رسمی تایید و منتشر نشده است، ولی پایگاه هالیوود ریپورتر گزارش کرده است که جک شیفر (Jack Schaeffer) پیش‌نویس اخیر فیلم‌نامۀ این فیلم را نوشته است. همچنین این گزارشات حاوی این نکته بود که داستان فیلم Black Widow، مانند فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» پیش از اتفاقات داستان The Avengers «انتقام‌جویان» رخ داده است.

جانسون برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» نقش شخصیت عنکبوت سیاه را ایفا کرد و پس از آن در فیلم‌های دیگری چون فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز آمریکایی»، Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و همچنین دو فیلم از سری فیلم‌های Avengers ایفای نقش کرد. او اخیرا نقش شخصیت ناتاشا رومانوف (Natasha Romanov) یا همان عنکبوت سیاه را در فیلم پرطرفدار Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» ایفا کرد. رومانوف تاکنون در کنار بسیاری از شخصیت‌های هسته‌ای انتقام‌جویان حضور داشته است؛ از جمله شخصیت‌های مرد آهنی، هالک (Hulk)، ثور (Thor)، کاپیتان آمریکا و شاهین چشم (Hawkeye). او تاکنون شرایط بسیار سخت را تجربه کرده است و انتظار داریم تا در آینده، او را در فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» ببینیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.