جایمن هانسو نقش جادوگر را در فیلم Shazam بازی می‌کند!

14 July 2018 - 23:13

بنابر گزارش Entertainment Weekly جایمن هانسو (Djimon Hounsou) بازیگر فیلم هایی مانند Guardians of the Galaxy «محافظان کهکشان» و King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» را بازی کرده است، هم اکنون به عنوان جادوگر (Wizard) در فیلم Shazam «شزم» از DC هنرنمایی می‌کند! زاچری لوی (Zachary Levi)به عنوان نقش اول در این فیلم می‌درخشد. در واقع هانسو به جای ران کفاس (Ron Cephas) بازیگر فیلمی به نام This Is Us «این ما هستیم»  این نقش را بازی می‌کند، گویا او به دلایلی از ایفای این نقش محروم شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هانسو قصد دارد نقشش بعنوان کوراث (Korath) را در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» از استودیو مارول (Marvel Studios) در سال ۲۰۱۹ ادامه دهد که این فیلم تنها چند هفته قبل از «شزم» به روی پرده‌ی سینما می‌رود. شایان ذکر است که شخصیت Shazam در بسیاری از دهه‌ها به عنوان کاپیتان مارول شناخته شده بود.

همه ما درون خود یک ابر قهرمان داریم که یک جادو باید آن را بیرون آورد. این موضوع در مورد بیلی بتسون (Billy Batson)  با فریاد کلمه Shazam اتفاق افتاد! این بچه‌ی خیابانی ۱۴ ساله به یک ابر قهرمان به نام Shazam تبدیل شد. Shazam در نسخه بزرگسال خود هر کاری را که یک نوجوان با قدرتی فوق العاده میل به انجام دارد را انجام می‌دهد. کمی با آن ها سرگرم شوید! آیا او می‌تواند پرواز کند؟ آیا او دید با اشعه ایکس دارد؟ آیا او می‌تواند از دست هایش صاعقه شلیک کند؟ آیا او می‌تواند از آزمون های اجتماعی سربلند بیرون آید؟ Shazam باید توانایی هایش را برای مبارزه با نیرو های مرگ بار شیطانی که تحت کنترل دکتر سادوس سیوانا (Dr. Thaddeus Sivana) است،به سرعت به بهترین حد ممکن برساند.

هانسو قرار است نقش یک جادوگر باستانی را بازی کند که به بیلی مهارت های فوق العاد‌ه‌ای می‌دهد. او بعنوان بیلی بتسون به آشر انگل (Asher Angel) با بازی اندی مک (Andi Mack) می‌پیوندد و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش شخصیت شرور دکتر سیوانا خواهد بود. جک دایلان گرازر (Jack Dylan Grazer) به عنوان بهترین دوست بیلی در فیلم ظاهر شده است.

دیوید سند برگ (David Sandberg) یک کارگردان حرفه‌ای‌ است. وی در فیلم هایی مانند The Lights Out و Annabelle: Creation به پشت صحنه رفته است. پیتر سفران (Peter Safran) به تهیه کنندگی خواهد پرداخت. هنری گایدن (Henry Gayden) و دارن لمکه (Darren Lemke) فیلم نامه Shazam که برای فیلم برداری در ونکوور (Vancouver) برنامه ریزی شده است را نوشتند.

دواین جانسون (Dwayne Johnson) دیگر به عنوان بلک آدام (Black Adam) در فیلم ظاهر نخواهد شد بلکه او در حال کار بر یک فیلم انفرادی ضدقهرمانانه به عنوان یک پروژه مستقل است.

فیلم Shazam نخستین بار در سال ۱۹۳۹ توسط هنرمندی به نام سی سی بک (CC. Beck) و نویسنده‌ای به نام بیل پارکر (Bill Parker) ساخته شده است. با گفتن کلمه Shazam به جهان، نوجوانی به نام بیلی بتسون به یک فرد بسیار قدرتمند با مهارت های خارق العاده تبدیل می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.