نخستین تصویر رسمی از فصل چهارم Sherlock منتشر شد

1 September 2016 - 16:00

سرانجام BBC اولین تصویر رسمی از یکی از پرطرفدارترین سریال‌های خود یعنی سریال Sherlock را منتشر کرد که در آن می‌توان قهرمانان داستان یعنی شرلوک هولمز و جان واتسون را با ظاهر جدیدشان مشاهده کرد.

بر اساس شنیده‌ها فصل چهارم این سریال محبوب برای پخش در کریسمس ۲۰۱۷ آماده خواهد شد. همچنین کارگردانی اپیزود اول این فصل بر عهده کارگردان Doctor Who و The Flash یعنی ریچل تالالی (Rachel Talalay) خواهد بود. بر اساس صحبت‌های سازندگان، شرلوک با سه قسمت جدید که مخلوطی از خنده، اشک، شوک، شگفتی و تراژدی و غم است، بازخواهد گشت. فصل چهارم این سریال با تلاش شرلوک برای یافتن راز زنده ماندن موریارتی، دشمن دیرینه او که در فصل دوم کشته شده بود آغاز خواهد شد و در ادامه شاهد بزرگ‌ترین چالش جان واتسون و همسرش مری یعنی پدر و مادر شدن خواهیم بود! در این فصل قرار است توبی جونز نقش بدمن اصلی داستان را داشته باشد و همچنین شایعات خبر از بازی تام هیدلستون در نقش برادر سوم خانواده هولمز می‌دهد.

sherlock-season-4-photo-pic

استیون موفات به عنوان نویسنده و مغز متفکر سریال اعلام کرده که ساخت فصل پنجم این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که برنامه بازیگران اصلی این سریال یعنی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن به‌قدری شلوغ است که زمانی برای بازی در این سریال ندارند و شاید پس از فصل چهارم، وقفه طولانی در روند ساخت سریال اتفاق بیفتد. با این حال بندیکت کامبربچ مدتی پیش اعلام کرد که تا زمانی که داستان سریال جذابیت داشته باشد وی بازی در این سریال را ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.