انیمیشن Monster Hunter سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

14 July 2018 - 09:00

شرمت کپکام اعلام کرده است که آن‌ها با استودیو‌ی Pure Imagination قرار است همکاری کنند تا به ساخت انیمیشنی از عنوان Monster Hunter بپردازند. عنوان این انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild است و داستان مردی جوان و نترس را روایت می‌کند که  به دنبال کسب تجربه و خبره شدن در شکار هیولا است اما او برای این مسئله باید مسیر سختی را طی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

برای ساخت عنوان Monster Hunter، مجموعه‌ای از انیمیشن سازان، داستان سرایان و تهیه‌کنندگان مختلف که در ساخت محتوا برای عناوینی همچون LEGO، مارول و جنگ ستارگان دست داشتند، حضو خواهند داشت. کپکام با این گروه‌های خبره همکاری می‌کند تا بتواند عنوانی قدرتمند و داستانی گیرا بسازد تا طرفداران را به خود جذب کند.

قرار است که عنوان Monster Hunter: Legends of the Guild در زمستان سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

تهیه‌کننده‌ی این عنوان ریوزو تسوجیموتو (Ryozo Tsujimoto) گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا دنیای‌ Monster Hunter را برای طرفداران به تصویر بکشیم و بار دیگر به گسترش این عنوان بپردازیم.

همچنین در ادامه او گفت:

ما این‌طور فکر می‌کنیم که طرفداران پر و پا قرص این عنوان از وفاداری‌ ما به عناوین اصلی بسیار خوشحال شوند. در این عنوان شما با داستانی حماسی و دنیایی بی‌همتا روبه‌رو خواهید شد.

اولین بار نیست که کپکام دست به ساخت انیمیشنی از عنوان پرچم دارش می‌زند. انیمه‌ای ژاپنی به نام Monster Hunter Stories: Ride On در سال ۲۰۱۶ عرضه شد که در شبکه‌ی ژاپنی FujiTv پخش شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.