اولین تصویر فیشرمن کینگ در فیلم Aquaman

پایگاه خبری Entertainment Weekly اولین تصویر از شخصیت فیشرمن کینگ (Fisherman King) با بازی جایمن هانسو (Djimon Hounsou) را منتشر کرد؛ این تصویر مربوط به فیلم Aquaman «آکوامن» متعلق به کمپانی دی‌سی است. همچنین در این تصویر منتشر شده می‌توانیم نگاهی اجمالی به قصر باشکوه فیشرمن کینگ بیندازیم و متوجه شویم که امپراطوری فیشرمن کینگ (که یکی از هفت امپراطوری آتلانتیس است) چقدر با دیگر امپراطوری‌ها متفاوت است. شما در انتهای این مقاله می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید، پس در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تهیه‌کنندۀ این فیلم، یعنی پیتر سفرن (Peter Safran) در طی مصاحبه‌ای که با پایگاه Entertainment Weekly داشت، درباره وضعیت امپراطوری فیشرمن کینگ گفت:

پس از سقوط آتلانتیس خیلی از امپراطوری‌ها رشد کردند و برخی از آن‌ها منحل شدند؛ این امپراطوری یکی از مواردی است که رشد کرده است. این امپراطوری در درجه اول یک امپراطوری است که از لحاظ هنری و علوم عقلی پیشرفت زیادی داشته است و شاعران و فیلسوفان زیادی را پرورش داده است.

آکوامن شخصیتی است که بیش از ۷۰ سال قدمت دارد و پادشاه هفت دریا است. اکنون آکوامن یا همان پادشاه شهر آتلانتیس بین جهان بیرون آب که دائما درحال تهدید جهان زیر آب است و مردم آتلانتیس که به دنبال فرصتی برای شورش هستند، گرفتار شده است و باید با تصمیم‌گیری خودش جهان را از آشوب نجات دهد.

بازیگران فیلم Aquaman شامل هنرمندانی چون جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش پادشاه آتلانتیس، آمبر هرد (Amber Heard) در نقش همسر او یعنی مرا (Mera)، ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش نیودیس ولکو (Nuidis Vulko)، تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش تام کری (Tom Curry)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش پادشاه نرئوس (King Nereus)، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) در نقش بلک مانتا (Black Manta)، لودی لین (Ludi Lin) در نقش مورک (Murk)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش پادشاه اورم (King Orm) یا همان ارباب اقیانوس (Ocean Master)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانا (Atlanna) و در نهایت مایکل بیچ (Michael Beach) در نقش جس کین (Jess Kane) می‌شود.

این فیلم توسط جیمز وان (James Wan) و براساس فیلم‌نامه‌ای به قلم ویل بیل (Will Beall)، جف جانز (Geoff Johns) و وان کارگردانی می‌شود. همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده پیتر سفرن است و زک اسنایدر (Zack Snyder)، دبرا اسنایدر (Deborah Snyder)، راب کوان (Rob Cowan)، جان برگ (Jon Berg) و جف جانز در جایگاه تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه حضور دارند. در نهایت روپرت گرگسون ویلیامز (Rupert Gregson Williams) موسیقی متن این فیلم را می‌سازد.

فیلم Aquaman از تاریخ ۲۱ دسامبر به روی پرده نقره‌ای سینماها نقش می‌بندد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده برای این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.