دانای گوریرا در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم‌های Godzilla vs. Kong و Star Trek 4

14 July 2018 - 16:28

سایت خبری ددلاین گزارش داده که دانای گوریرا (Danai Gurira) بازیگر سریال‌های مردگان متحرک، پلنگ سیاه و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، در حال مذاکره برای بازی در فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا در مقابل کونگ) است. اگر این بازیگر با عوامل فیلم به توافق برسد، به میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) بازیگر سریال چیزهای عجیب و جولیان دنیسون (Julian Dennison) بازیگر ددپول ۲ خواهد پیوست. آدام وینگارد (Adam Wingard) فیلم‌ساز فیلم‌های You’re Next (بعدی تو هستی)، The Guest (مهمان) و Blair Witch این پروژه را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گوریرا آماده‌ی پیوستن به پروژه برجسته دیگری، چهارمین سری از Star Trek کمپانی پارامونت نیز است. پارامونت اس. جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) را برای کارگردانی ماجراجویی بعدی خود استخدام کرده و او اولین کارگردان زن Star Trek خواهد بود. جی‌. دی. پاین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) این دنباله را می‌نویسند که در آن کرک در سفر در زمان با پدرش مواجه می‌شود و قرار است کریس همسورث نقش‌اش در ریبوت ۲۰۰۹ را مجددا ایفا کند. Star Trek 4 متفاوت از پروژه Star Trek کوانتین تارانتینو خواهد بود.

باید دید آیا گوریرا می‌تواند هر دو پروژه را با هم مدیریت کند یا مجبور می‌شود یکی از آن‌ها را به دیگری ترجیح دهد. تولید هر دو فیلم نزدیک است اما فقط مشخص شده گودزیلا در برابر کونگ ۲۲ مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.