بلاخره سرنوشت فیلم دانتون ابی مشخص شد

مدیرعامل کمپانی Focus Features، یعنی پیتر کوجاوسکی (Peter Kujawski) امروز اعلام کرد که این کمپانی با کمپانی Carnival Films قراردادی بسته است تا با کمک هم فیلم Downton Abbey «دانتون ابی» را بسازند. همچنین باید بدانید که بازیگران اصلی این سریال برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود تا روند تولید این فیلم از اواخر تابستان امسال آغاز شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به علاوه بازیگران این سریال، تهیه‌کنندۀ آن یعنی جولین فلوز (Julian Fellowes) که تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نیز شده است، به این پروژه برمی‌گردد و علاوه بر تهیه‌کنندگی، نوشتن فیلم‌نامه را نیز برعهده گرفته است. او در کنار گرث نیم (Gareth Neame) و لیز تروبریج (Liz Trubridge) تهیه‌کنندگی این پروژه را در دست دارد. از طرفی کارگردان این مجموعه، یعنی برایان پرسیوال (Brian Percival) بر صندلی کارگردانی این فیلم تکیه خواهد زد. همچنین نیگل مارشانت (Nigel Marchant) در جایگاه تهیه‌کنندۀ اجرایی این فیلم در پروژه حضور دارد.

مجموعه تلوزیونی Downton Abbey، به بررسی زندگی خانواده کرالی (Crawley) و خدمتکاران آن‌ها در قرن بیستم در یک خانه ادوارین (Edwardian) در حومه انگلستان می‌پردازد. در طی ۶ فصلی که از این سریال منتشر شد، این مجموعه موفق شده است تا ۳ جایزه گلدن گلوب، ۱۵ مرتبه نامزدی برای جایزه ساعات پربیننده، جایزه ویژه مراسم BAFTA و در مجموع ۶۹ باز نامزد شدن در طی مراسم امی را کسب کند که موجب شد تا این مجموعه بتواند جایگاه بیشترین تعداد نامزدی‌ها در بین سریال‌های تلویزیونی غیر آمریکایی را در تاریخ جشنواره امی به خود اختصاص دهد. همچنین این مجموعه موفق شد به خاطر بالاترین امتیازی که منتقدان به این سریال اختصاص داده‌اند، در جایگاه بالاترین امتیاز بین برنامه‌های تلویزیونی دیگر قرار گیرد.

گرث نیم که رئیس کمپانی کارنیوال و تهیه‌کننده این فیلم است، در رابطه با این سریال گفت:

وقتی سریال به پایان خودش نزدیک می‌شد، ما آرزو داشتیم تا بتوانیم برای میلیون‌ها طرفداری که در سراسر جهان داریم، یک فیلم در ادامه همین داستان تهیه کنیم؛ و اکنون پس از اینکه توانستیم تا تمام ستارگان این مجموعه تلویزیونی را در کنار هم جمع کنیم، به‌زودی روند تولید این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. فیلم‌نامۀ‌ای که توسط جولیان نوشته شده است فریبنده، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است و با کارگردانی برایان پرسیوال ما سعی می‌کنیم تا بتوانیم این فیلم را در بهترین حالت ممکن که آرزوی آن‌را داریم تهیه و منتشر کنیم.

از طرفی دیگر، پیتر کوجاوسکی در طی مصاحبه‌ای که داشت، در رابطه با این فیلم گفت:

از زمانی‌که این سریال به پایان رسید، طرفداران دانتون ابی مدت زیادی را به انتظار نشستند تا قسمت بعدی داستان‌های خانواده کرالی را ببینند. ما خیلی هیجان داریم از اینکه قرار است تا به گروهی از فیلم‌سازان و بازیگران فوق‌العاده‌ای بپیوندیم که توسط جولیان فلوز و گرث نیم رهبری می‌شوند و قرار است تا دوباره جهان دانتون ابی را خلق کنند.

فیلم Downton Abbey توسط کمپانی کارنیوال فیلمز تولید می‌شود و کمپانی‌هایی چون Focus Features و Universal Pictures حق انتشار بین‌المللی این فیلم را در دست دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.