کارن گیلن به دواین جانسون برای بازی در فیلم Jumanji پیوست

1 September 2016 - 17:00

تا به اینجا تیم بازیگران دنباله‌ی فیلم Jumanji «جومانجی» که نقش اول آن دواین جانسون (Dwayne Johnson) است؛ فقط از بازیگران مرد تشکیل داده‌ است و تغییر به وجود آمده در این تیم می‌تواند خوشحال کننده باشد. اگر تا به حال نگران بودید که در دنباله‌ی فیلم جومانجی فقط یک سری مرد گردن کلفت را می‌بینید؛ دیگر لازم نیست نگران باشید چون اولین بازیگر زن به گروه بازیگران این فیلم اضافه شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، کارن گیلن (Karen Gillan) قرار است برای بازی در نقش مهمی در مقابل دواین جانسون در فیلم Jumanji «جومانجی» حضور داشته باشد. جزئیات زیادی از نقشی که کارن گیلان قرار است بازی کند وجود ندارد، ولی این را می‌دانیم که ستاره‌ی فیلم the Guardians of the Galaxy «نگهبان از کهکشان» با نام مارتا (Martha) در فیلم حضور پیدا خواهد کرد. کارن گیلان در نقش مارتا قرار است که یکی از شخصیت‌های مهم فیلم باشد.

گیلان به تازگی فیلمبرداری the Guardians of the Galaxy «نگهبان از کهکشان» که در آن نقش نبولا (Nebula) خواهر گامورا با بازی زئو سالدانا (Zoe Saldana) برعهده دارد را به اتمام رسانده است. کارن گیلان را همچنین در کنار اما واتسون (Emma Watson) و تام هنکس (Tom Hanks) در فیلم  The Circle «دایره» به کارگردانی جیمز پانسولت (James Ponsoldt) بازی کرده که این امکان را به ما می‌دهد که نقش‌آفیرینی او را قبل از جومانجی ببینیم.

کارن گیلان به تیمی از مردان بزرگ جسته پیوسته است که جز دواین جانسون، کوین هارت (Kevin Hart) بازیگر نقش مکمل او در فیلم Central Intelligence «اطلاعات مرکزی» و جک بلک (Jack Black) در آن حضور دارند. کارگردان فیلم جیک کاسدان (Jake Kasdan) هست و وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی آن بر عهده‌ی اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکر (Jeff Pinkner)  است. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این فیلم وجود دارد این است که تیم سازنده قول داده‌ است که به میراث رابین ویلیلمز (Robin William) فقید وفادار باشند. انتظار می‌رود که فیلم جومانجی در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.