مذاکره ایوان ریچل وود و استرلینگ کی. براون برای صداپیشگی در Frozen 2

15 July 2018 - 12:00

به گزارش «ورایتی»، به احتمال زیاد «ایوان ریچل وود» (Evan Rachel Wood) و «استرلینگ کی. براون» (Sterling K. Brown) به جمع صداپیشگان انیمیشن Frozen 2 «منجمد ۲» اضافه خواهند شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۳ خیلی موفق عمل کرد و با فروش ۱٫۲ میلیارد دلاری، به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ و همچنین پرفروش‌‌ترین فیلم سال تبدیل شد. این انیمشین تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت و علاوه بر دریافت اسکار بهترین انیمیشن، اسکار بهترین موسیقی را هم برای قطعه «Let It Go» به نام خود ثبت کرد.

انیمیشن «منجمد» با وجود اسباب‌بازی‌ها، فیلم‌های کوتاه، حضور شخصیت‌های آن در سریال‌هایی از جمله Once Upon a Time «روزی روزگاری» و تئائرها و… به یک نماد فرهنگی تبدیل شده و در سراسر جهان مخاطبان زیادی را جذب کرده است. با توجه به این موضوع و همچنین فروش فوق‌العاده‌ی قسمت اول، ساخت دنباله‌ی آن خیلی هم جای تعجب ندارد.

ایوان ریچل وود که این روزها با سریال موفق Westworld «دنیای غرب» شناخته می‌شود، قبلا در انیمیشن‌هایی از جمله Strange Magic «جادوی عجیب و غریب»، Battle for Terra «نبرد برای ترا» و Shark Bait «طعمه کوسه» صداپیشگی کرده و با حضور در منجمد ۲ می‌تواند به طور جدی‌تر وارد این عرصه بشود. استرلینگ کی. براون هم که حضوری به یادماندنی در Black Panther «پلنگ سیاه» داشته، تا به حال به عنوان صداپیشه در هیچ انیمشینی فعالیت نکرده و منجمد ۲ می‌تواند اولین تجربه‌ی او در صداپیشگی را برایش رقم بزند.

منجمد ۲ توسط «کریس باک» (Chris Buck) و «جنیفر لی» (Jennifer Lee) کارگردانی می‌شود و «پیتر دل وچو» (Peter Del Vecho) هم در نقش تهیه‌کننده این اثر حضور خواهد داشت، همچنین به نظر می‌رسد که صداپیشگان قسمت اول یعنی «ایدینا منزل» (Idina Menzel)، «کریستن بل» (Kristen Bell)، «جاناتان گروف» (Jonathan Groff) و «جاش گد» (Josh Gad) برای صداپیشگی در قسمت دوم هم بازخواهند گشت. این انیمشین قرار است در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۹۸) اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.