اپریل بولبی نقش الستی‌گرل را در سریال Doom Patrol بازی می‌کند

15 July 2018 - 12:59

طبق گزارش پایگاه خبری ددلاین، اپریل بولبی (April Bowlby) نقش خود، ریتا فار یا همان الستی‌گرل را در سریال لایو‌اکشن دنیای دی‌سی، Doom Patrol، بازی می‌کند. این شخصیت اولین بار در نقش بازیگر مهمان در سریال Titans دنیای دی‌سی دیده شد. سریال Doom Patrol را جرمی کارور (Jeremy Carver) می‌نویسد و محصول گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و تلویزیون برادران وارنر خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Doom Patrol بازسازی یکی از گروه‌های دوست‌داشتنی دی‌سی از سوپر قهرمانان است: روبات‌، مرد منفی، الستی‌گرل و جین دیوانه که دکتر نایلز کولدر سر دسته آن‌هاست. اعضای Doom Patrol هریک دچار حادثه وحشتناکی شده‌اند که به آن‌ها توانایی‌های ابر قهرمانی داده شده اما از طرفی هم آن‌ها را ترسو و نامناسب کرده است. این تیم که آسیب جدی دیده توسط رئیس برای تحقیق درباره پدیده عجیبی و محافظت از زمین در برابر آنچه پیدا می‌کنند، هدایت می‌شود.

این گروه که بخشی از آن حمایت‌گر و بخشی سوپر قهرمان است، گروهی از افراد دارای قدرت ماورایی است که برای دنیایی که کاری با آن‌ها ندارد، می‌جنگند. بعد از وقایع Titans، دوم پاترول این قهرمانان را جایی که انتظارش را نداشتند پیدا می‌کند و سایبورگ با ماموریت سختی پیش آن‌ها می‌رود و به آن‌ها این هشدار را می‌دهد که نمی‌توانند این ماموریت را قبول نکنند، چون زندگی‌شان هیچوقت دیگر مثل روز اولش نمی‌شود.

شخصیت‌های Doom Patrol در قسمت پنجم درام لایو‌اکشن دی‌سی، Titans، بازی خواهند کرد، جایی که برانو بیچر (Bruno Bichir)، اپریل بولبی، جک مایکلز (Jack Michaels) و دواین مورفی (Dwain Murphy) در آن خواهند درخشید.‌ این سریال ۱۳ قسمتی را جرمی کارور نوشته و برلنتی، جوف جانز، جرمی کارور و سارا اسکچر می‌سازند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.