تولید فیلم The Dead Don’t Die کمدی جدید جیم جارموش با محوریت زامبی‌ها آغاز شد

15 July 2018 - 14:47

کمپانی Focus Features اعلام کرده که تولید فیلم The Dead Don’t Die «مردگان نمی‌میرند»، کمدی جدید جیم جارموش (Jim Jarmusch) با محوریت زامبی‌ها آغاز شده است. این پروژه سومین همکاری میان جارموش و کمپانی Focus Features است. دو اثر قبلی فیلم‌های Broken Flowers «گل‌های پژمرده» و The Limits of Control «محدوده‌های کنترل» هستند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گروه بازیگران این فیلم هنرپیشه‌هایی را در برمی‌گیرد که جارموش پیش از این با آن‌ها کار کرده است. بازیگرانی از قبیل بیل موری (Bill Murray)، آدام درایور (Adam Driver)، تیلدا سوئیتن (Tilda Swinton) و استیو بوشمی (Steve Buscemi). در ضمن باید به سلنا گومز (Selena Gomez) نیز اشاره کرد که برای اولین بار با جارموش همکاری می‌کند.

جزئیات پیرنگ فیلم «مردگان نمی‌میرند» تاکنون منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران شود. جاشوا استراچان (Joshua Astrachan) و کارتر لوگان (Carter Logan) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

از پروژه‌های فعلی و آینده‌ی کمپانی Focus Features می‌توان به آثار زیر اشاره کرد: فیلم کمدی Tully «تالی» با حضور چارلیز ترون (Charlize Theron) و نویسندگی دیابلو کودی (Diablo Cody)، مستند مورگان نویل (Morgan Neville) درباره‌ی Mister Rogers به نام Won’t You Be My Neighbor، فیلم تریلر The Little Stranger «غریبه‌ی کوچک» به کارگردانی لنی آبراهامسون (Lenny Abrahamson)، فیلم درام Boy Erased به کارگردانی جوئل اجرتون (Joel Edgerton) با حضور نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و راسل کرو (Russell Crowe) و فیلم جدید اسپایک لی (Spike Lee) به نام BlackkKlans.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.