نویسنده کاپیتان مارول، فیلم‌نامه Artemis را می‌نویسد

15 July 2018 - 16:27

طبق گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، جنوا رابرتسون-دورت (Geneva Robertson-Dworet) نویسنده فیلم‌های کاپیتان مارول و Tomb Raider، فیلم‌نامه اقتباسی برای Artemis می‌نویسد که براساس کتابی از اندی ویر (Andy Weir) است. رابرتسون-دورت روی فیلم‌نامه‌های Dungeons & Dragons و Visionaries و Silver & Black نیز کار خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) این فیلم را کارگردانی خواهند کرد که درباره آینده نزدیک است و زندگی جاز است که از محدودیت‌های شهر کوچکش، آرتمیس، که اولین و تنها شهر در سیاره ماه است، ناراحت است. جاز که قاچاق‌چی تازه‌کاری است متوجه توطئه افرادی برای به دست گرفتن کنترل شهرش می‌شود.

جاز باشارا یک خلافکار است. البته، به نوعی خلافکار. زندگی در آرتمیس، اولین و تنهاترین شهر در سیاره ماه، کار دشواری است اگر توریست ثروتمند یا میلیاردر نباشید. بنابراین، در این شرایط قاچاق کردن کار درستی نیست، درسته؟ البته نه وقتی قرض دارید و باربر بودن هزینه‌ اجاره خونتون را نمی‌دهد؟ همه چیز وقتی تغییر می‌کند که جاز این فرصت را پیدا می‌کند تا خلاف کند. اما انجام کارهای غیرممکن، آغاز مشکلات اوست‌، خصوصا وقتی می‌فهمد وارد توطئه برای کنترل آرتمیس شده و حالا تنها شانس زنده ماندنش به مراتب خطرناک‌تر از ابتدا است.

آرتمیس را سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و آدیتیا سود (Aditya Sood) به همراه مایکل اسکافر (Michael Schaefer) و استیو ایزبل (Steve Asbell) تولید می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.