تاریخ اکران Zombieland 2 و تایید بازگشت بازیگران قسمت اول

16 July 2018 - 12:01

استودیوی «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) پس از تایید ساخت دنباله‌ی Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» که در سال ۲۰۰۹ اکران شد، بازگشت بازیگران قسمت اول و همچنین تاریخ اکران و کارگردان این اثر را هم اعلام کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«اما استون» (Emma Stone)، «وودی هارلسون» (Woody Harrelson)، «جسی آیزنبرگ» (Jesse Eisenberg) و «ابیگل برسلین» (Abigail Breslin) که در فیلم اول به کارگردانی «روبن فلیشر» (Ruben Fleischer) حضور داشتند، قرار است بعد از گذشت ۱۰ سال دوباره کنار یکدیگر قرار بگیرند تا فیلمی کمدی و زامبی‌محور را به نمایش بگذارند. قسمت دوم زامبی‌لند، قرار است در اکتبر ۲۰۱۹ یعنی سالگرد ده‌ سالگی فیلم اول اکران شود.

روبن فلیشر به تازگی کارگردانی فیلم Venom «ونوم» که خارج از دنیای سینمایی مارول قرار دارد را برای سونی به سرانجام رسانده و حال قرار است دوباره برای زامبی‌لند بر روی صندلی کارگردانی بنشیند. نویسندگان فیلم اول یعنی «پاول ورنیک» (Paul Wernick) و «رت ریس» (Rhett Reese) که فیلم‌نامه Deadpool «ددپول» را در کارنامه دارند هم قرار است برای نویسندگی قسمت دوم بازگردند. همچنین تایید شده «گاوین پولون» (Gavin Polone) تهیه‌کنندگی زامبی‌لند ۲ را هم برعهده دارد. ساخت و تولید این فیلم تقربیا در دی‌ماه آغاز خواهد شد.

زامبی‌لند با بودجه‌ی تقریبا ۲۴ میلیون دلاری، چیزی حدود ۱۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و علاوه بر امتیازات بالا و تحسین منتقدان، طرف‌داران زیادی را هم برای خود جذب کرد. به نظر می‌رسد که سونی این بار مجبور شود بودجه‌ی بیشتری را برای دنباله‌ی این اثر درنظر بگیرد. جدا از هزینه برای جلوه‌های ویژه کامپیوتری، دست‌مزد بازیگران این فیلم با توجه به نامزدی‌ها و جوایزی که دریافت کرده‌اند قطعا بیشتر از فیلم اول خواهد بود. اما استون بعد از نامزدی اسکار برای فیلم Birdman «مرد پرنده‌ای»، در فیلم La La Land «لا لا لند» ظاهر شد و توانست اسکار بهترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ را دریافت کند. وودی هارلسون هم دوبار برای فیلم‌های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» و The Messenger «پیام‌آور» نامزد اسکار شد و از نامزدی‌های جسی آیزنبرگ برای اسکار هم می‌توان به حضورش در فیلم The Social Network «شبکه اجتماعی» اشاره کرد. همچنین ابیگل برسلین هم برای فیلم Little Miss Sunshine «میس سان‌شاین کوچولو» که سال ۲۰۰۶ به روی پرده رفت نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن شده بود. پس با توجه به این موضوع، بدون شک باید منتظر بودجه‌ی در نظر گرفته شده‌ی بیشتری برای فیلم و دست‌مزد بازیگران باشیم.

داستان زامبی‌لند درباره‌ی یک دانشجوی خجالتی (آیزنبرگ) است که بعد از پی بردن به وجود زامبی‌ها، از شهر فرار کرده و تلاش می‌کند به نزد خانواده‌اش برگردد. او در راه با یک مرد (هارلسون) و دو خواهر (استون و برسلین) که آن‌ها هم مانند وی در تلاش برای زنده ماندن هستند برخورد می‌کند. در قسمت دوم قرار است شاهد گونه جدیدی از زامبی‌ها که از زمان فیلم اول تکامل یافته‌اند باشیم و جدا از آن، بازمانده‌های بیشتری هم در داستان وجود خواهند داشت.

منبع: TheHollywoodReporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.