پوسترهای جدید فیلم “کریستوفر رابین” منتشر شد

استودیو والت دیزنی (Walt Disney Studios) پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Christopher Robin «کریستوفر رابین» منتشر کرد. تمرکز هرکدام از این پوسترها بر ظاهر و زیبایی قابل ستایش هرکدام از دوستان دوران کودکی رابین است. شما در انتهای این مقاله می‌توانید پوستر تمامی شخصیت‌ها را تماشا کنید؛ پس در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان فیلم کریستوفر رابین که متعلق به کمپانی دیزنی است، درباره کودک دوست داشتنی است که در جنگل‌ Hundred Acre Wood همراه با دیگر دوستانش به بازی و ماجراجویی می‌پرداخت. ولی تفاوت داستان اینجاست که اکنون این پسر کوچک و دوست‌داشتنی ما رشد کرده و درگیر زندگی روزمره بزرگسالان شده است و دیگر اثری از بازی و ماجراجویی در او دیده نمی‌شود. اکنون نوبت دوستان دوران کودکی او است که به دیدن او می‌آیند و وارد دنیای بزرگسالی رابین می‌شوند تا به او کمک کنند تا به‌یاد آورد که آن کریستوفر رابین دوست‌داشتنی و بازیگوش هنوز در درون او وجود دارد.

یوان مک‌گریگور (Ewan McGregor) ستارۀ این فیلم است و نقش بزرگسالی کریستوفر رابین را ایفا می‌کند. در کنار او هایلی اتول (Hayley Atwell) حضور دارد که نقش همسر رابین، یعنی اولین (Evelyn) را ایفا می‌کند و برونته کارمایکل (Bronte Carmichael) شخصیت دختر آن‌ها، مادلین (Madelin) را ایفا می‌کند و در نهایت مارک گاتیس (Mark Gatiss) حضور دارد که نقش رئیس رابین، کیث وینسلاو (Keith Winslow) را ایفا می‌کند. همچنین در کنار بازیگران این فیلم، هنرمندانی حضور دارند که صداگذاری شخصیت‌ها را برعهده دارند؛ از جمله جیم کامینگز (Jim Cummings) صداپیشه شخصیت وینی د پو (Winnie The Pooth)، کریس اودوود (Chris O’Dowd) صداپیشه شخصیت تایگر (Tigger)، براد گارت (Brad Garrett) صداپیشه شخصیت ایوره (Eeyore)، توبی جونز (Toby Jones) صداپیشه شخصیت جغد (Owl)، نیک محمد (Nick Mohammed) صداپیشه شخصیت پیگلت (Piglet)، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) صداپیشه رابیت (Rabbit) و سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo)، صداپیشه شخصیت کانگا (Kanga).

کارگردانی فیلم کریستوفر رابین برعهده مارک فورستر (Marc Forster) است و نوشتن فیلم‌نامۀ آن برعهده الکس راس پری (Alex Ross Perry) و آلیسون شرودر (Allison Schroeder). داستان این فیلم‌نامه از شخصیت‌هایی اقتباس شده است که توسط ای. ای. میلن (A. A. Milne) خلق شده است. بریگهام تیلور (Brigham Taylor) و کریستین بر (Kristin Bur) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند و رنه ولف (Renee Wolfe) و جرمی جانز (Jeremy Johns) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

این فیلم از تاریخ ۳ اوت بر پرده سینماها نقش می‌بندد.

در ادامه می‌توانید پوسترهای منتشر شده از این فیلم را ببینید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.