اسب‌سواری کیانو ریوز در خیابان‌های نیویورک

روند تولید فیلم John Wick 3: Parabellum «جان ویک ۳: پرابلوم» درحال طی شدن است و اکنون تصاویری از ستاره این فیلم، یعنی کیانو ریوز (Keanu Reeves) منتشر شده است که نشان می‌دهد او در خیابان شهر نیویورک درحال اسب سواری است. در انتهای این مقاله می‌توانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید؛ پس با سینما گیمفا همراه باشید.

ریوز در این فیلم حضور دارد و نقش خودش یعنی شخصیت جان ویک را ایفا می‌کند؛ در کنار او هنرمندان دیگری از جمله هلی بری (Halle Berry)، آنجلیکا هیوستون (Angelica Huston)، آسیا کیت دیلون (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکوس (Mark Dacascos)، جیسون منتزوکاس (Jason Mantzoukas)، یایان روحیان (Yayn Ruhian)، سیسیپ عاریف رحمان (Cecep Arif Rahman) حضور دارند. علاوه بر این بازیگران جدید، هنرمندان قسمت‌های قبل فیلم‌های جان ویک نیز حضور دارند که نقش قبلی خود را ایفا می‌کنند؛ از جمله تیگر هو چن (Tiger Hu Chen)، ایان مک‌شین (Ian McShane)، کامن (Common)، لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، لنس ردیک (Lance Reddick) و رابی رز (Ruby Rose). همچنین باید بگوییم که براساس گزارشات موجود، به‌نظر می‌رسد که هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) قرار است تا نقش شخصیت شرور اصلی داستان را ایفا کند.

جان ویک به دو دلیل درحال فرار است. دلیل اول جایزه ۱۴ میلیون دلاری است که برای جان او گذاشته‌اند و دومین دلیل زیرپا گذاشتن قانون اصلی است؛ یعنی گرفتن جان یک نفر در Continental Hotel Grounds. قربانی یکی از اعضای عالی‌رتبه کسی بوده است که برای کشتن جان ویک، جایزه گذاشته است. جان تا کنون باید اعدام می‌شد، ولی مدیر Continental به جان ویک فرصتی یک ساعته می‌دهد تا بتواند جان خودش را نجات دهد. جان ویک توانست از راه‌های مختلف مقاومت کند و مبارزه کند تا بتواند راه خودش را به شهر نیویورک باز کند.

نویسندگی این فیلم را دوباره دریک کولستاد (Derek Kolstad) برعهده دارد و کارگردانی آن در دست چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) است. این فیلم قرار است تا در تاریخ ۱۷ مه سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

در نهایت خوب است بدانید که دنیای جان ویک پس از قسمت سوم آن ادامه خواهد داشت و این فیلم تبدیل به سریال تلویزیونی با نام The Continental « کانتیننتال» خواهد شد که براساس گزارشات به‌نظر می‌رسد نوشتن و تهیه‌کنندگی آن، بر عهده کریس کالینز (Chris Collins) باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را ببینید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.