سرانجام فیلم “آنچارتد” با بازی ناتان فیلیون منتشر شد

هفتۀ گذشته، ناتان فیلیون (Nathan Fillion) ویدئویی در شبکۀ اجتماعی مجازی خودش منتشر کرد که در آن ویدئو خبر از اتفاق امروز می‌داد. خیلی از مردم و در حقیقت هر شخصی که آن ویدئو را تماشا کرده بود، عقیده داشت که این ویدئو حضور ناتان فیلیون در فیلم Uncharted «آنچارتد» را نشان می‌دهد؛ این ویدئو تمام طرفداران این ایده را هیجان‌زده کرده بود. برای مدت زمان طولانی، شایعات زیادی درباره فیلم “آنچارتد” منتشر می‌شد و در نهایت تایید شد که این فیلم در دست توسعه است و اکنون اخبار جدیدی به دستمان رسیده است. به هرحال بیان این نکته خالی از لطف نیست که انتخاب ناتان فیلیون برای ایفای نقش شخصیت اصلی داستان، یعنی ناتان دریک (Nathan Drake) انتخاب هوشمندانه‌ای است؛ حتی نام این دو نفر نیز یکی از اشتراکات آن‌هاست. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

امروز صبح آرزوی بسیاری از طرفداران این فیلم برآورده شد (ولی نه به‌صورت کامل). فیلم منتشر شده “آنچارتد”، اقتباس اصلی از سری قسمت‌های بازی آنچارتد نیست، بلکه فیلیون در فیلمی ایفای نقش می‌کند که توسط هواداران این بازی ساخته شده است. بازیگران این فیلم را ناتان فیلیون در نقش دریک، استیفن لانگ ( Stephen Lang) در نقش سالی (Sully)، و میرچا مونرو (Mircea Monroe) در نقش النا (Elena) تشکیل می‌دهند. همچنین کارگردانی این فیلم برعهده آلان اونگار (Allan Ungar) می‌باشد. ولی باید توجه داشت که این فیلم بسیار گیرا است، مخصوصا به‌عنوان یک تلاش غیررسمی. من امیدوارم که عوامل کمپانی سونی این فیلم را بپسندند و موجب شود تا بازیگران این فیلم در پروژه اصلی فیلم آنچارتد هم حضور داشته باشند و کمپانی سونی به آن‌ها درخواست همکاری بدهد.

مدت زمان این فیلم پانزده دقیقه است. همچنین خوب است بدانید که سری بازی‌های آنچارتد به صورت انحصاری مخصوص پلی‌استیشن ۴ هستند.

این فیلم را از قسمت زیر مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.