انتشار تصاویر و اعلام تاریخ اکران عمومی انیمیشن تلویزیونی She-Ra

17 July 2018 - 20:00

استودیوی انیمیشن‌سازی DreamWorks Animation Television و شبکه نت‌فلیکس روز گذشته اولین تصاویر رسمی از ریبوت انیمیشن She-Ra: Princesses of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) و همچنین تاریخ اکران آن را منتشر کردند. در ادامه می‌توانید تصاویر این انیمیشن را که در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد، ملاحظه کنید. با سینماگیمفا همراه باشید:

این تصاویر شخصیت‌های اصلی این انیمیشن را نشان می‌دهد، از جمله: شخصیت اصلی یعنی She-Ra با صداپیشگی ایمی کاررو (Aimee Carrero)، Glimmer با صداپیشگی کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara)، Bow با صداپیشگی مارکوس اسکریبنر (Marcus Scribner) و Catra با صداپیشگی ای جی میشالکا (AJ Michalka).

اولین سری She-Ra در سال ۱۹۸۵ منتشر شد و داستان آن حول محور یک شخصیت می‌چرخید: شاهزاده آدورا ملقب به She-Ra، خواهر دوقلوی شاهزاده آدام ملقب به ‌He-Man. در آن زمان، She-Ra برای دختران همان جذابیتی را داشت که He-Man برای پسران. در سری اصلی، آدورا هنگام تولد ربوده شد و به شخصیت هرداک (‌Hordak) شرور منتصب گردید. اما هنگامی که He-Man را ملاقات کرد، حقیقت را در مورد خودش دریافت و به درستی جانب حق را برگزید؛ She-Ra شمشیر محافظ جادویی را به دست آورد که او را به شخصیت ابرقهرمانیش یعنی She-Ra تبدیل می‌کرد. این قدرت به او توانایی فوق‌العاده‌ای بخشید و او را همچون برادرش نیرومند ساخت.

نویسنده این پروژه آیزنر اوارد (Eisner Award) و تهیه‌کنندگان اجرایی آن نوئل استیونسون (Noelle Stevenson) و چاک آستن (Chuck Austen) هستند. همچنین دیگر بازیگران آن عبارتند از: رشما شتی (Reshma Shetty) در نقش Angella، لورین توسان (Lorraine Toussaint) در نقش Shadow Weaver، کستون جان (Keston John) در نقش Hordak، لورن اش (Lauren Ash) در نقش Scorpia، کریستین وودز (Christine Woods) در نقش Entrapta، جنسیس رودریگز (Genesis Rodriguez) در نقش Perfuma، ولا لاول (Vella Lovell) در نقش Mermista، مریت لیتون (Merit Leighton) در نقش Frosta، ساندرا اوه (Sandra Oh) در نقش Castaspella، کریستال جوی براون (Krystal Joy Brown) در نقش Netossa و بازیگر انیمیشن Moana (موانا) یعنی جردن فیشر (Jordan Fisher) در نقش Seahawk.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.