لارن ریدلف به فصل نهم Walking Dead پیوست

17 July 2018 - 20:09

EW تایید کرد که لارن ریدلف (Lauren Ridloff) بازیگر ناشنوایی که نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر زن در نقش اول فیلم Children of a Lesser God شد، به بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» پیوست. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ریدلف نقش شخصیت کنی (Connie) را در چندین قسمت بازی خواهد کرد. او بعنوان کسی که از حس‌های خود برای درک افراد، موقعیت‌ها و مشکل‌ها استفاده می‌کند در این سریال ایفای نقش خواهد کرد. شخصیت او از زبان اشاره‌ی آمریکایی (ASL) برای ارتباط با سایرین استفاده می‌کند. کنی در کامیک‌ها بعنوان بخشی از کسانی که جان سالم به در برده‌اند شناخته شده است که از رهبری به نام مگنا (Magna ) طبعیت می‌کند و به احتمال زیاد ریدلف نقش نسخه‌‎ی تلویزیونی این شخصیت را بازی خواهد کرد.

اگر بخواهیم بیشتر در مورد Walking Dead صحبت کنیم باید گفت که بنا بر کامیک‌های این سریال که توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) نوشته شده است و توسط Image Comics منتشر شده است، Walking Dead داستان ماه‌ها و سال‌ها پس از یک آخرالزمان زامبی‌ها را بازگو می‌کند! که یک افسر پلیس بنام ریک گریمز (Rick Grimes) که در سفر برای پیدا کردن یک خانه‌ی ایمن است، نقش اصلی آن را بر عهده دارد. فصل نهم کمی در زمان جلوتر می‌رود و زیر ساخت‌های در حال تغییر در دنیای فیزیکی را برجسته می‌کند و ریک قصد دارد تا آرمان شهر با آرامشی که پسرش کارل (Carl) می‌خواهد، بسازد.

در این سریال اندرو لینکولن (Andrew Lincoln)، نورمن ریداس (Norman Reedus)، لارن کوهان (Lauren Cohan)، چندلر ریگز (Chandler Riggs)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride)، لنی جیمز (Lennie James)، آلانا مسترسون (Alanna Masterson)، جاش مک درمیت (Josh McDermitt)، کریستین سراتوس (Christian Serratos)، سث گیلیام (Seth Gilliam)، راس مارکوآند (Ross Marquand)، آستین آمیلو (Austin Amelio)، تام پین (Tom Payne)، زاندر برکلی (Xander Berkeley)، خاری پیتون (Khary Payton) و بالاخره جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) خواهند درخشید.

هواداران شانس این را دارند که درمورد فصل بعدی Walking Dead در پلن مخصوص کامیک کان ۲۰۱۸ که در روز جمعه بیستم جولای برگزار می‌شود، بیشتر بدانند. اکثر دست‌اندر کاران این سریال نیز در این زمان در کامیک کان حضور دارند و پاسخگوی سوالات هواداران هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.