تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال Arrow منتشر شد

1 September 2016 - 18:00

فصل پنجم سریال Arrow «پیکان» قرار است به ریشه‌های خود بازگردد. این سریال ابرقهرمانی که شروع نسبتاً قدرتمندی در سال ۲۰۱۲ داشت توانست در فصل دوم ستایش منتقدان را برانیگزد و جای خود را به عنوان یکی از از برنامه‌های تلویزیونی مهم در قلب طرفداران باز کند. فصل سوم که شروع خوبی داشت در ادامه نتوانست طرفداران را راضی نگه دارد و از همانجا بود که ارو افت کرد. حال اگر بتوانیم به حرف تهیه‌کنندگان آن اطمینان کنیم، فصل پنجم باری دیگر به روزهای قدرتمند این سریال بازمی‌گردد. برای مشاهده تصاویر جدید منتشر شده از فصل پنجم در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آلیور کویین در این فصل قرار است با یکی از سرسخت‌ترین دشمنانش مقابله کند. این فرد که به عنوان پرومته سریال ارو شناخته می‌شود، شخصیتی متفاوت از تمامی تبهکارانی که آلیور تاکنون با آن‌ها سر و کله زده دارد. پرومته مغرور است و سبک و سیاق خاص خود را در رفتار و مبارزه‌اش دارد. در این تصاویر نه تنها استیون آمل (شخصیت اصلی آلیور کویین) را می‌بینیم، بلکه خواهرش تیا کویین هم با بازی ویلا هالند باری دیگر به عنوان قرمزپوش استار سیتی نقش‌آفرینی خواهد کرد. نگران نباشید، شخصیت‌های قدیمی سریال مثل فلیسیتی اسموک و مالکوم مرلین هم در این فصل حضور دارند.

ضعف فصل چهارم سریال Arrow را در ابعاد مختلف نمی‌توان انکار کرد. شاید تنها قسمتی که طرفداران از آن لذت بردند و همچنین توسط منتقدهای تلویزیون تحسین شد اپیزود هفتم بود. کارگردانی و کورئوگرافی این قسمت در مقایسه با سریال‌های هم سبک و در کل برای صنعت تلویزیون انقلابی بود و خیلی‌ها معتقد هستند که کارگردان این قسمت ایده‌آل مبارزه سریال‌های ابرقهرمانی و اکشن را به نمایش گذاشت. جز این مورد، فصل چهارم ضعیف عمل کرد و بسیاری از طرفداران خود را از دست داد. گاهی اوقات مخاطبان از خود می‌پرسند که هدف واقعی سریال در بعضی ریشه‌های داستانی چیست؛ مثلا در نظر بگیرید که چگونه مالکوم مرلین در پایان فصل سوم جای راس الگول را گرفت اما عملاً هیچ‌ کاری نکرد و در نهایت توسط نیسا الگول کنار زده شد! در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم فصل پنجم Arrow چگونه می‌خواهد به ریشه‌های خود برگردد و آیا این به معنی بالا رفتن کیفیت سریال خواهد بود یا خیر.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید که شخصیت منفی این فصل را در لباس‌های کهنه نشان می‌دهد:

arrow-season-5-premiere-images-1-600x400

arrow-season-5-premiere-images-2-600x400

arrow-season-5-premiere-images-3-600x400

arrow-season-5-premiere-images-5-600x404

arrow-season-5-premiere-images-6-600x400

arrow-season-5-premiere-images-7-600x400

arrow-season-5-premiere-images-8-600x400

arrow-season-5-premiere-images-9-600x400

arrow-season-5-premiere-images-10-600x415

arrow-season-5-premiere-images-11-600x400

arrow-season-5-premiere-images-12-600x416

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.