اولین تصویر از حضور الیویا کلمن در سریال “تاج”

زمان کمی به پخش فصل جدید سریال The Crown «تاج» مانده است و شبکه نتفلیکس (Netflix)، اولین تصویر رسمی از فصل سوم این سریال را منتشر کرد؛ در این تصویر می‌توانیم شخصیت ملکه الیزابت دوم (Queen Elizabeth II) با بازی االیویا کلمن (Olivia Colman) را ببینیم. لازم به ذکر است که این سریال تاکنون برای دریافت ۱۳ جایزه نامزد شده است و از این ۱۳ مورد شش مورد هنوز در جریان است و تاکنون موفق به کسب سه جایزه از این ۱۳ مورد شده است. در دو فصل قبلی، کلر فوی (Claire Foy) نقش ملکه الیزابت دوم را ایفا می‌کرد و اکنون در فصل سوم این شخصیت مسن‌تر شده است و به همین جهت کلمن نقش او را ایفا می‌کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتها به تماشای تصویر منتشر شده بنشینید.

کلمن اخیرا دربارۀ این نقش گفته بود:

من خیلی هیجان‌زده هستم که قرار است تا عضوی از مجموعه تلویزیونی تاج باشم. من کاملا درگیر تماشای این مجموعه بودم و بسیار به این سریال علاقه دارم. به‌نظر من کلر فوی یک نابغه مطلق است، او این نقش را فوق‌العاده ایفا کرد و کار را برای من سخت کرده است؛ در حقیقت من قصد دارم تا مجددا تمام قسمت‌های قبلی این مجموعه را ببینم و از نحوۀ ایفای نقش فوی الگوبرداری کنم.

علاوه بر کلمن که به بازیگران این فصل پیوسته است، افراد دیگری چون توبیاس منزیس (Tobias Menzies) در نقش شوهر ملکه الیزابت دوم یا همان شاهزاده فیلیپ (Prince Philip) و ارین دوهرتی (Erin Doherty) در نقش شاهدخت آن (Princess Anne) نیز به این فصل اضافه شده‌اند.

سریال The Crown که یکی از سریال‌های اصلی شبکه نتفلیکس است داستان داخلی سلطنت ملکه الیزابت دوم را بیان می‌کند؛ این داستان بدین دلیل حائز اهمیت است که پس از اتفاقات جنگ جهانی دوم نظم اجتماعی کشور انگلستان کاملا شکننده شده بود. کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پیتر مورگان (Peter Morgan) است؛ تهیه‌کنندگی آن در دست اندری هریس (Andy Harries) است و استیون دالدری (Stephen Daldry) در جایگاه تهیه‌کننده اجرایی این پروژه حضور دارد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با جنگ سرباز‌های ارتش بریتانیا در مصر شروع شد و با سقوط نخست وزیری این کشور، یعنی هارولد مک‌میلان (Harold Mcmillan) پس یک رسوایی، به پایان رسید و به‌گونه‌ای، پایانی برای دوران رعب و وحشت در داستان این سریال بود. اکنون سریال The Crown قرار است تا سیاست‌گذاری‌ها و اتفاقات بزرگ دنیا را پوشش بدهد که در نیمه دوم قرن بیستم اتفاق افتاده است.

فصل سوم سریال The Crown از سال ۲۰۱۹ در شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و عوامل سازنده این سریال، اکنون درحال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل چهارم آن هستند.

شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این سریال را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.