پوستر جدید اسپین‌آف The Nun

19 July 2018 - 09:00

کمپانی برادران وارنر پوستر ترسناک جدیدی را برای فیلم ترسناک خود، The Nun (راهبه)، منتشر کرده است. این فیلم اسپین‌آفی است از دنیای The Conjuring (احضار روح) که در ادامه می‌توانید پوستر جدید آن را ملاحظه کنید. با سینماگیمفا همراه باشید:

وقتی راهبه جوانی در صومعه‌ای در رومانی خودکشی می‌کند، کشیشی با گذشته شبح‌زدگی‌اش و کارآموزی در آستانه پیمان آخرش، برای انجام تحقیقات به واتیکان فرستاده می‌شود. آن‌ها با کمک یکدیگر راز نامقدسی کشف می‌کنند که نه تنها زندگی‌شان بلکه ایمان و روحشان را به خطر می‌اندازد و با نیروی شیطانی به شکل همان راهبه شیطانی که مخاطبین را برای اولین بار در The Conjuring 2 (احضار روح ۲) ترساند، مواجه می‌شوند و صومعه تبدیل به میدان مبارزه وحشتناکی بین زنده‌ها و مرده‌ها می‌شود.

بازیگران The Nun (راهبه) عبارتند از: بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی دمیان بیچر (Demian Bichir) در نقش کشیش بروک (Burke)، تیسا فارمیگا (Taissa Farmiga) در نقش راهبه آیرن (Irene)، جوناس بلوکیت (Jonas Bloquet) در نقش یک روستایی، شارلوت هوپ (Charlotte Hope) در نقش راهبه ویکتوریا (Victoria) و اینگرید بیسو (Ingrid Bisu) در نقش راهبه اوانا (Oana). همچنین بانی آرونز (Bonnie Aarons) که در فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) نیز حضور داشت، در این فیلم بار دیگر همان نقش را ایفا خواهد کرد.

کورین هاردی (Corin Hardy) کارگردان بریتانیایی که سابقه کارگردانی فیلم ترسناک The Hallow (مقدس) را در کارنامه خود دارد، برای کارگردانی فیلم The Nun (راهبه) انتخاب شده است. جیمز وان (James Wan)، کارگردان قسمت اول و دوم فرانچایز The Conjuring (احضار روح) به همراه پیتر صفران (Peter Safran)، تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. البته ناگفته نماند که صفران در تمامی فیلم‌های این فرانچایز در مقام تهیه‌کننده حضور داشته است.

The Nun (راهبه) ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) به طور گسترده در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.