گیشه سینمای ایران| فروش ۴ میلیاردی «هزارپا» در یک هفته

19 July 2018 - 10:00

فیلم سینمایی «هزارپا» در دومین هفته اکران خود توانست به فروش بی سابقه‌ای دست پیدا کند. این فیلم تنها در هفته گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و رکورد بی سابقه‌ای ثبت کرد. این فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی در دو هفته حدود ۷ میلیارد تومان فروخته است.

هزارپا 

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از دو هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تنها در هفته گذشته ۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون فروش کرد و درآمدش از گیشه به آستانه ۷ میلیارد تومان رسید.

تگزاس

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته ۴۸۵ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اصلی را بازی می‌کنند.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… بعد از پنج هفته دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۳۲۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

دارکوب

این فیلم بهروز شعیبی که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم پور به ارمغان آورد از چهارشنبه سه هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۹۲۶ میلیون تومان فروش کرد و توانست در هفت روز گذشته نیز، ۲۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کند.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، بعد از سه هفته اکران ۵۹۲ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۲۵۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

به وقت خماری

کمدی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی هادی کاظمی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و… در دومین هفته اکران خود ۶۳۴ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته نیز ۲۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از یازده هفته اکران چهار میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته ۱۳۷ میلیون تومان فروخت.

دلم می‌خواد

فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا با بازی محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، صابر ابر و… پس از پنج هفته اکران یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۹۷ میلیون تومان درآمد داشت.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از یازده هفته نمایش سه میلیارد و ۳۱ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در هفت روز گذشته، ۳۶ میلیون تومان فروش کرد.

فیلشاه

انیمیشن «فیلشاه» که به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز به نمایش درآمد، تا کنون ۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۳۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.